همه اخبار و مقاله ها

ارائه بیش از 111 هزار خدمت دارویی و درمانی و توانبخشی به شهروندان در ایام نوروز

ایلنا/ براساس خبرهای بدست رسیده، ارائه بیش از 111 هزار خدمت دارویی و درمانی و توانبخشی به شهروندان در ایام نوروز صورت گرفت.

8 فروردین 1403

بخشی از سقف آب انبار مرکزی نوش آباد فرو ریخت

ایسنا/ براساس آخرین گزارش های بدست رسیده، بخشی از سقف آب انبار مرکزی نوش آباد فرو ریخت.

16 اسفند 1402

چگونه ذات آدم ها را بشناسیم؟

شناخت افراد مخصوصا درحال حاضر کار راحتی نیست، اما موقعیت هایی وجود دارد که انسان ها به صورت ناخوداگاه ذات خودشان را نشان می دهند.

6 اسفند 1402

مهمترین طرح های کاغذ دیواری مدرن پرشین راگ در سال 2023

آشنایی با کاغذ دیواری های مدرنوقتی می خواهیم در مورد کاغذ دیواری مدرن صحبت کنیم باید بدانیم که این کلمه طیف وسیعی از طرح های نو را در بر می گیرد. در حقیقت هر دیوارپوشی که در آن سبک کلاسیک مورد توجه قرار نگرفته باشد به عنوان نوعی کاغذ مدرن شناخته می شود....

25 دی 1402

Final Fantasy 7 Rebirth : تلفیقی از اکشن و نقش آفرینی

من حقیقتاً نمی خواهم در جایگاه کنونی Final Fantasy 7 Rebirth قرار بگیرم. عنوان میانی در یک سه گانه بودن همواره موقعیت خطرناکی به شمار میرود. ازیک طرف، پیش درآمدی ندارد که شخصیت ها را به بازیکنان معرفی کند و آنها را برای تجربهٔ داستان برای اولین بار هیجان زده کند....

20 آذر 1402

پاسخ تازه دانشمندان به یک سوال: چند سال دیگر می توان با تمدن های بیگانه فرازمینی ارتباط برقرار کرد؟

یورونیوز نوشت: اگر انسان های روی زمین تنها موجودات تمدن ساز در دنیا هستی نیستند، پس چرا تا کنون رد و نشانی از تمدن های دیگر پیدا نشده است؟ این سوالی است که گروهی از دانشمندان با انتشار یک مقاله علمی، پاسخی جسورانه به آن داده اند.

5 آذر 1402

قدیمی ترین خانه ساخته شده از طریق انسان با عمر نیم میلیون سال، عکس

یورونیوز نوشت: باستان شناسان کنده های چوبی قدیمی را در سواحل رودخانه ای در کشور زامبیا یافته اند که می تواند قدیمی ترین استفاده از چوب در ساخت سرپناه از طریق بشر باشد.

31 شهریور 1402

علائم درونگرایی چیست؛ آیا همه درونگراها خجالتی هستند؟

درون گراها درصد قابل توجهی از جمعیت دنیا را تشکیل می دهند، اما هنوز تصورات نادرست زیادی درباره این افراد وجود دارد و بسیاری از مردم فکر می نمایند که آن ها از نظر اجتماعی مضطرب یا خجالتی هستند. اگر مطمئن نیستید که درون گرا هستید یا برون گرا، این مقاله ...

21 شهریور 1402

خواستگاری در برنامه زنده تلویزیونی

رایلی ناگل، گزارشگر و روزنامه نگار، وسط برنامه کرنلیا نیکلسون، مجری شبکه خبری تلویزیونی تنسی، از او روی آنتن زنده خواستگاری کرد.

12 شهریور 1402

بخشنامه ای که مسافران را راهی ترکیه می نماید!

بهروز صفری با اشاره به بخشنامه ممنوعیت چارتر پروازهای داخلی، اظهار کرد: با اجرای این بخشنامه بیشترین چالش و مسأله در مسیرهای توریستی قشم و کیش پیش آمده است؛ چرا که 95 درصد آنچه در این دو مسیر فروخته می گردد تور است، چون مسافران قشم و کیش اغلب انفرادی سفر...

29 مرداد 1402

کیا K3 در مکزیک رونمایی شد؛ پیش نمایشی از نسل بعدی سراتو؟

نسل کنونی کیا سراتو از سال 2018 فراوری می گردد، به همین دلیل مدلی سالخورده به شمار میرود و به زودی باید جای خود را به نسل نو بدهد. در رابطه با زمان رونمایی از نسل چهارم این خودرو اطلاعات دقیقی در دست نیست. ولی با توجه به معرفی K3 در مکزیک، می توان حدس زد که...

20 مرداد 1402

آنالیز گوپرو Hero 11 Black؛ دوربین ورزشی عالی برای تمام شرایط

گوپرو به عنوان یکی از شاخص ترین برندهای دوربین ورزشی و اکشن شناخته می گردد و حالا با Hero11 Black کوشش نموده تا یک گزینه همه فن حریف را در اختیار تولیدکنندگان محتوا در شبکه های اجتماعی قرار دهد.

10 مرداد 1402

مقایسه A54 و شیائومی 13 لایت؛ نبرد پادشاهان 15 میلیونی

خبرنگاران- گلکسی A54 درمقایسه با شیائومی 13 لایت دوربین بهتری دارد. درعوض شیائومی 13 لایت در بخش پردازنده به سبک یک پرچمدار رفتار می نماید و مچ گلکسی A54 سامسونگ را می خواباند. در عملکرد نمایشگر های گلکسی A54 و شیائومی 13 لایت انصافا اختلاف چشمگیری دیده نمی گردد...

23 تیر 1402

مرسدس بنز: این محصول هم مقرون به صرفه است و هم لوکس!

در این مطلب سراغ مرسدس بنز جی ال سی 300 فورمتیک کوپه مدل 2024 می رویم که کمپانی آلمانی برنامه ریزی ویژه ای برای عرضه آن در بازار جهانی دارد. برچسب قیمت 58 هزار دلاری و کیفیت برند مرسدس یک ترکیب به شدت مجذوب کننده را در بازار میان رده های لوکس وارد نموده است.

3 تیر 1402

مراسم ویژه روز جهانی صنایع دستی در اصفهان برگزار می گردد

ایلنا/ براساس آخرین اخبار و گزارشات بدست رسیده، مراسم ویژه روز جهانی صنایع دستی در اصفهان برگزار می گردد.

21 خرداد 1402

مثل آب خوردن استقلال را امروز می بریم ، منتظر جولان این بازیکن پرسپولیس در فینال باشید

مهاجم سابق سرخ ها گفت: تیم پرسپولیس برنده دربی 101 است مگر آنکه اتفاقات و به نوعی داوری و اشتباهات بتواند مانع قهرمانی پرسپولیس گردد.

12 خرداد 1402

صفحه نو با تهیه کنندگی مجتبا میرتهماسب به تماشاخونه آمد

مسترکلاس های آموزشی صفحه نو با حضور استادان متخصص و صاحب سبک در حوزه های مختلف به کارگردانی و تهیه کنندگی مجتبا میرتهماسب از روز سه شنبه 16 خردادماه ساعت 12 ظهر به طور اختصاصی و رایگان در پلتفرم تماشاخونه عرضه می شوند.

8 خرداد 1402

پنهان شدن ماه از آسمان شامگاهی در هفته چهارم اردیبهشت 1402

در هفته چهارم اردیبهشت 1402 ماه از آسمان شامگاهی پنهان می گردد و فرصت خوبی برای تماشای دیگر اجرام درخشان آسمان شب به ویژه اجرام عمق آسمان است.

25 اردیبهشت 1402

تبلیغات محیطی سریال رهایم کن متوقف شد ، انتقاد از ناهنجاری های اخلاقی سریال ها اوج گرفت

در چند روز گذشته، انتقادهایی از نهادهای مرتبط با تبلیغات محیطی سریال شبکه نمایش خانگی رهایم کن با توجه به محتوای آن شده بود. در پی انتقادها، تبلیغات محیطی این محصول متوقف شده است.

19 اردیبهشت 1402

موزه تاریخ طبیعی یکی از موزه های مشهور تبریز به شمار می رود

سیری در ایران/ براساس آخرین خبرهای واصله، موزه تاریخ طبیعی یکی از موزه های مشهور تبریز به شمار می رود.

10 اردیبهشت 1402
تعداد: (950)