طراحی گرافیکی و چاپ

مرسدس بنز: این محصول هم مقرون به صرفه است و هم لوکس!

در این مطلب سراغ مرسدس بنز جی ال سی 300 فورمتیک کوپه مدل 2024 می رویم که کمپانی آلمانی برنامه ریزی ویژه ای برای عرضه آن در بازار جهانی دارد. برچسب قیمت 58 هزار دلاری و کیفیت برند مرسدس یک ترکیب به شدت مجذوب کننده را در بازار میان رده های لوکس وارد نموده است.

3 تیر 1402

تصاویر ، رونمایی از اقامتگاه مریخی ناسا ، فضانوردان در چنین مکانی زندگی خواهند کرد

در کوتاه مدت، اولویت بزرگ ناسا بازگرداندن انسان به سطح ماه از طریق مأموریت آرتمیس III برنامه ریزی شده برای سال 2025 است، اما این بدان معنا نیست که این آژانس فضایی چشم خود را از هدف بزرگ تر برداشته است؛ فرود اولین انسان بر روی سطح مریخ.

25 فروردین 1402

معرفی سریال The Watcher

رایان مورفی (Ryan Murphy) از جمله افراد برجسته در ژانر وحشت به شمار می رود که خالق آثاری مجذوب کننده و تماشایی است و جدیدترین اثر وی نیز سریال ناظر (The Watcher) است که داستان آن پیرامون ترس و وحشت در خانه ای مجلل است. در ادامه همراه با ما باشید.

20 مهر 1401

کشف شواهدی از اولین ستاره های کیهان

اولین ستاره کیهان کدام است؟ اولین ستاره کیهان چه زمانی شکل گرفت؟ این ها سوالاتی اساسی درباره کیهان ماست که به نظر می رسد هیچگاه نتوانیم برای آن پاسخی بیابیم. اما یک دستاورد نو علمی گویا می خواهد پرده از این راز بزرگ هستی بردارد و شواهدی در مورد نخستین...

16 مهر 1401

تغییرات مویی روی کاین کوچولو؛ معرفی و نقد طراحی پورشه ماکان 2023

خودروهای سوپر اسپرت و اسپرت زیادی هستند که برای کسانی که توانایی خرید آن را دارند می تواند وسوسه کننده باشند، اما از بین تمامی این خودروها، فقط محصولات آلمانی شرکت پورشه هستند که می توانند علاوه بر لذت رانندگی نرم و مطمئن به همراه پرفورمنس بالا، توانایی...

7 مرداد 1401

روزشمار: 17 اسفند؛ تولد ژوزف نایپس نخستین عکاس دنیا

ژوزف نایپس نخستین عکاس جهان، هفتم مارس 1765 میلادی در فرانسه به جهان آمد. نایپس نخستین عکس ماندنی را در سال 1827 میلادی از پشت پنجره اطاق خود در پاریس گرفت. با خبرنگاران همراه باشید.

26 تیر 1401

راه های نو کردن مبل و میز کهنه

در بازار رنگ های مختلف کوسن و بالشتک در مقدار های مختلف وجود دارد و می توانید با توجه به سایز و رنگ دکوراسیون آن ها را انتخاب کنید. علاوه بر کوسن می توانید از کاور برای مبل استفاده کنید و کهنه گی آن را بپوشانید.

28 خرداد 1401

بهترین اتاق هتل را مال خود کنید

اتاق هتل، تخت خواب، بالش های لوکس و… با این حساب هتل خود را انتخاب کرده اید. شما از این که انتخاب تان تمامی امکانات عملی مورد نیاز شما را در خود دارد، اطمینان حاصل کرده اید. همچنین از این که هتل در موقعیت مکانی ایده آل قرار گرفته است و یا این که امکانات...

25 فروردین 1401

روش مناسب از شیر گرفتن کودک

هر وقت که دیدید تغذیه تکمیلی کودک، نیازهای غذایی او را بر طرف می کند و اگر شیر مادر را نخورد، لطمه ای به سلامتی او وارد نمی شود، می توانید دیگر شیر خودتان را به او ندهید.

17 آبان 1400

شل سیلوراستاین؛ نویسنده ای که قصد نداشت برای بچه ها بنویسد

حقیقت این است که شل سیلوراستاین هیچ گاه قصد نداشت نویسنده بچه ها بشود، اما بیشتر او را به خاطر شعرها و آثارش برای بچه ها می شناسند. درخت بخشنده، جایی که پیاده رو به انتها می رسد و نوری در اتاق زیر شیروانی از برجسته ترین آثار وی محسوب می شوند.

26 تیر 1400

آیین معرفی نخستین دوره شبکه شهرهای خلاق فرهنگ و هنر برگزار می گردد

به گزارش خبرنگاران، به نقل از ستاد اطلاع رسانی شبکه شهرهای خلاق فرهنگ و هنر، آیین معرفی نخستین دوره شبکه شهرهای خلاق فرهنگ و هنر به صورت مجازی و با حضور سیدعباس صالحی و معاونین وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و مدیران نهادها و سازمان های همکار، یک شنبه(پنجم...

24 اردیبهشت 1400

خبرنگاران جشنواره جهانی هنرمندان ناتوان 2020 ژاپن با حضور ایران برگزار گردید

تهران- خبرنگاران- جشنواره جهانی هنرمندان ناتوان و معلول 2020 ژاپن با حضور هنرمندانی از 33 کشور از جمله جمهوری اسلامی ایران با موضوع صلح در مراسمی در توکیو با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار گردید.

17 آذر 1399

بیست و یکمین کنگره رویان آغاز به کار کرد

به گزارش خبرنگاران، بیست و یکمین کنگره بین المللی پزشکی تولیدمثل رویان، شانزدهمین کنگره بین المللی بیولوژی و فناوری سلولهای بنیادی رویان و پانزدهمین سمینار پرستاری و مامایی در پزشکی تولید مثل رویان از امروز با حضور دکتر حمیدرضا طیبی، رئیس جهاددانشگاهی،...

25 مهر 1399

خبرنگاران سهم دلار آمریکا در مبادلات روسیه و چین باز هم کمتر شد

مسکو - خبرنگاران - کاهش سهم دلار در مبادلات بازرگانی روسیه و چین همچنان ادامه دارد و ظاهرا دو کشور پروژه حذف دلار را جدی گرفته اند.

14 مهر 1399

بهترین دستگاه بارکدخوان 2020 کدام است ؟

راهنمای خرید بارکدخواناسکن بارکد ها نسبت به گذشته بسیار ساده تر شده است. مدت ها پیش برای اسکن بارکد های کالا ها برای رمزگشایی بارکد ها دستگاه های بارکدخوان با کابل های متعدد را در همه جا می گذاشتند و آنها را به کامپیوتر وصل می کردنند تا بتوانند بارکدها...

18 شهریور 1399

خبرنگاران هند: 20 نیروی نظامی هند در درگیری با نیروهای چینی کشته شده اند

دهلی نو-خبرنگاران- مقامات نظامی هند روز سه شنبه اعلام کردند که بر اثر درگیری عصر روز گذشته میان نیروهای هندی و چینی در دره گالوان واقع در شرق لاداخ، 20 نیروی نظامی هند کشته شده اند.

26 مرداد 1399

خبرنگاران کنسرسیوم های صادراتی در استان اردبیل تشکیل می گردد

اردبیل - خبرنگاران - مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان اردبیل از تشکیل کنسرسیوم های صادراتی و حمایت از آنها توسط دولت برای توسعه صادرات استان اطلاع داد.

25 مرداد 1399

پل استر و داستان هایی برای غافلگیرکردن سرنوشت

ده پانزده سال پیش روی میز تازه های کتابفروشی های ایرانی اغلب یکی از کتاب های پل استر خودنمایی می کرد. مخاطبان ایرانی هیجان زیادی داشتند که با یکی از بزرگترین نویسندگان زنده جهان آشنا شده اند. اغراق باشد یا نه، این تعریف درباره پل استر در برخی نقدهای آثار...

7 تیر 1399

چاپ و نشر کتب متون نمایشی در خراسان رضوی بسیار ضعیف است

خبرنگاران: مترجم برجسته متون نمایشی خراسان رضوی گفت: متاسفانه چاپ و نشر متون نمایشی در خراسان رضوی بسیار ضعیف است و تنها در تهران انتشارات کتب نمایشی به صورت انحصاری وجود دارد.

29 خرداد 1399