مرسدس بنز: این محصول هم مقرون به صرفه است و هم لوکس!

به گزارش وبلاگ ایرانزمین، در این مطلب سراغ مرسدس بنز جی ال سی 300 فورمتیک کوپه مدل 2024 می رویم که کمپانی آلمانی برنامه ریزی ویژه ای برای عرضه آن در بازار جهانی دارد. برچسب قیمت 58 هزار دلاری و کیفیت برند مرسدس یک ترکیب به شدت مجذوب کننده را در بازار میان رده های لوکس وارد نموده است.

مرسدس بنز: این محصول هم مقرون به صرفه است و هم لوکس!

به گزارش عصر ایران، البته مدتی قبل و همزمان با معرفی این تریم از مرسدس بنز به معرفی آن در گروه خودرو عصر ایران پرداختیم که جزئیاتش اینجا در دسترس قرار گرفته است و در ادامه مطلب حاضر بروزرسانی اطلاعات و تصاویر این محصول مهم مرسدس بنز را مشاهده خواهید کرد.

به اعتقاد بیشتر کارشناسان، این جی ال سی از هر زمان زیباتر به نظر می رسد. شیب سقف با فرم کوپه ستون آخر به زیبایی با چشم و فکر مخاطب ارتباط برقرار یم کند. بدنه عضلانی، چراغ های اصلی جلو و تیپ اسپرت مرسدس بنز در قسمت عقب خودرو نیز رویکردی پیروز را به نمایش گذاشته اند.

مرسدس از یک دیفیوزر داخلی با سراگزوز کرومی استفاده نموده تا خبر از پیشرانه قدرتمند این شاسی بلند داده باشد.

بافت جلوپنجره نیز به نوعی تعداد زیادی لوگوی مرسدس بنز کرومی دارد که اطراف لوگوی اصلی بزرگ را احاطه نموده اند.

مرسدس بنز برای جی ال سی 300 فورمتیک کوپه مدل 2024 از پیشرانه 4 سیلندر 2 لیتری توربوشارژ با 255 اسب بخار خروجی و 400 نیوتن متر گشتاور استفاده نموده که این آمار برای این کلاس پیشرانه بسیار مناسب و البته کافی ارزیابی می گردد. با یک ریمپ ساده قطعا می توان اندازه خروجی پیشرانه را به 300 اسب بخار نیز نزدیک کرد که البته بنز این کار را توصیه نمی کند و در خدمات پس از فروش کمپانی نیز اثرگذار خواهد بود.

مرسدس بنز جی ال سی 300 فورمتیک کوپه طی 6.2 ثانیه از حالت توقف کامل به سرعت 96 کیلومتر برساعت می رسد که این شاخص نیز برای یک شاسی بلند شهری بسیار چشمگیر است. در بخش جعبه دنده نیز از نمونه 9 سرعته اتوماتیک استفاده شده است.

در رابطه با مصرف سوخت باید به شاخص های اعلامی از سوی مرسدس توجه کنیم که برای 100 کیلومتر رانندگی در شهر 4.5 لیتر، در بزرگراه 3.4 لیتر و در حالت ترکیبی 4.2 لیتر است!

حتما شما هم مثل ما از این آمار متعجب شده اید! پیشرانه توربو 255 اسب بخاری و میانه مصرف 4 لیتر!

مرسدس بنز جی ال سی 300 فورمتیک کوپه

اینجاست که باید به حضور یک موتور الکتریکی اشاره کنیم که پیشرانه این مرسدس را به یک ساختار هیبرید ملایم تبدیل نموده است. البته آمار مصرف سوخت فعلا از جانب مرسدس بنز بوده و به تایید سایر نهاد های معتبر فعال در این زمینه، نرسیده است.

موتور الکتریکی مرسدس می تواند در شرایط خاص مانند سرعت پایین و تعویض دنده ها حدود 23 اسب بخار و 200 نیوتن متر گشتاور به بازده موتور اضافه کند تا مرسدس یک تغییر حالت آتشین را برای مدتی محدود تجربه کند.

در قسمت کابین همچنان می توان از زبان طراحی مرسدس بنز لذت برد و با کیفیت بالای مواد تشکیل دهنده جزئیات ارتباط عاطفی برقرار کرد! نمایشگر 12.3 اینچی اطلاعات کیلومتر، نمایشر 11.9 اینچی لمسی تنظیمات سیستم تفریح، نمایشگر هداپ، شارژ بی سیم، آخرین نسخه از ام باکس مرسدس بنز، سیستم صوتی برمیستر، گرم کن تمام صندلی ها و بسیاری از امکانات دیگر در این فضا دور هم جمع شده اند.

یکی از نکاتی که مورد انتقاد کارشناسان قرار گرفته، استفاده از قطعات پلاستیکی رنگ شده با لعاب کرومی است تا وظیفه انتقال حس فلزی در بعضی بخش های کابین را داشته باشند. اما به هرترتیب باید توجه داشت که ما در رابطه با یک اس کلاس صحبت نمی کنیم و برچسب قیمت زیر 60 هزار دلار مطرح است.

منبع: فرارو

به "مرسدس بنز: این محصول هم مقرون به صرفه است و هم لوکس!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مرسدس بنز: این محصول هم مقرون به صرفه است و هم لوکس!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید