معرفی سریال The Watcher

به گزارش وبلاگ ایرانزمین، رایان مورفی (Ryan Murphy) از جمله افراد برجسته در ژانر وحشت به شمار می رود که خالق آثاری مجذوب کننده و تماشایی است و جدیدترین اثر وی نیز سریال ناظر (The Watcher) است که داستان آن پیرامون ترس و وحشت در خانه ای مجلل است. در ادامه همراه با ما باشید.

معرفی سریال The Watcher

سریال ناظر داستان خودش را بر اساس رویدادهای واقعی الهام گرفته است، رویدادهایی که هیچ گاه پرونده آن ها حل نشد. در حال حاضر نیز معین نیست که این سریال رویکرد طبیعی نسبت به داستان خواهد داشت یا اینکه مسائل فراطبیعی را نیز در آن دخالت می دهد.

عوامل سازنده سریال The Watcher

رایان مورفی یکی از خالقان سریال ناظر است و به عنوان تهیه نماینده اجرایی نیز در این سریال فعالیت خواهد نمود. دیگر خالق این سریال نیز ایان برنان (Ian Brennan) نام دارد که قبلا در چندین پروژه مختلف با رایان مورفی همکاری داشته است. از جمله این پروژه ها نیز می توان به سریال گلی (Glee)، سریال رچد (Ratched) و سریال هیولا: داستان جفری دامر (Monster: The Jeffrey Dahmer Story) اشاره نمود.

داستان سریال The Watcher

خلاصه داستان منتشر شده برای سریال ناظر بدین توضیح است:

پس از اینکه خانواده بروادوس به خانه ای رویایی و شیک در حومه شهر نقل مکان می نمایند، به سرعت متوجه می شوند که این مکان یک جهنم زنده است. نامه های شوم و خوفناکی از شخصی که خودش را ناظر خطاب می نماید باعث به وحشت افتادن خانواده بروادوس می گردد و آشکار شدن رازهای شوم این محله نیز ترس و وحشت آن ها را دو چندان می نماید.

بازیگران سریال The Watcher

بازیگران برجسته و بااستعدادی برای ایفای نقش های سریال ناظر به خدمت گرفته شده اند. در این سریال، نائومی واتس (Naomi Watts) نقش ماریا بروادوس را بازی می نماید. این بازیگر با ژانر وحشت ناآشنا نیست و قبلا در فیلم هایی همانند فیلم حلقه (The Ring)، بازی های مسخره (Funny Games) و بازسازی تازه شب بخیر مامان (Goodnight Mommy) نقش آفرینی نموده است.

در کنار او نیز بابی کاناواله (Bobby Cannavale) نقش درک بروادوس را بازی می نماید. این بازیگر اخیرا نقش جو دیماجیو را در فیلم بیوگرافی مریلین مونرو به نام بلوند (Blonde) بازی نموده است و حضور در سریال مستر ربات (Mr. Robot) و بعلاوه سریال نه غریبه کامل (Nine Perfect Strangers) را در کارنامه خودش دارد.

بازیگر برنده جایزه اسکار جنیفر کولیج (Jennifer Coolidge) نیز دیگر بازیگر سریال ناظر به شمار می رود. او در این سریال نقش مشاور املاکی به نام کارن کالهون را بازی می نماید. این بازیگر برای نقش آفرینی در سریال نیلوفر سفید (The White Lotus) برنده جایزه امی شده اما بیشتر برای نقش آفرینی در مجموعه فیلم های پای آمریکایی (American Pie) و قانونا بلوند (Legally Blonde) معروفیت دارد.

در سریال ناظر میا فارو (Mia Farrow) نقش یکی از همسایه های خانواده بروادوس به نام پرل را بازی می نماید. این بازیگر بیشتر برای نقش آفرینی در فیلم ترسناک و کلاسیک بچه رزماری (Rosemarys Baby) شناخته می گردد. او بعلاوه اخیرا در فیلم مهربان باش، بپیچان (Be Kind Rewind) نیز بازی نموده است.

مارگو مارتیندیل (Margo Martindale) نیز نقش یکی دیگر از همسایه های خانواده بروادوس را بازی می نماید که مو نام دارد. این بازیگر بیشتر برای نقش آفرینی در فیلم ساعت ها (The Hours)، فیلم هانا مونتانا (Hannah Montana) و سریال موجه (Justified) معروفیت دارد.

از جمله دیگر بازیگران حاضر در سریال ناظر نیز می توان به نوما دومزونوی (Noma Dumezweni)، جو مانتلو (Joe Mantello)، ریچارد کایند (Richard Kind)، تری کینی (Terry Kinney)، کریستوفر مک دونالد (Christopher McDonald)، مایکل نوری (Michael Nouri)، ایزابل گراویت (Isabel Gravitt)، هنری هانتر هال (Henry Hunter Hall) و لوک دیوید بلوم (Luke David Blumm) اشاره نمود.

آیا سریال The Watcher بر اساس واقعیت است؟

بله. در سال 2018 میلادی مقاله ای نوشته ریوز وایدمن (Reeves Wiedeman) به چاپ رسید که در آن، داستان واقعی و ترسناک درک و ماریا بروادوس روایت می شد که خانه رویایی شان به کابوسی ترسناک برای آن ها تبدیل می گردد. این زوج در سال 2014 میلادی به خانه ای در نیوجرسی نقل مکان می نمایند و در آنجا نیز نامه های تهدید آمیز و عجیبی از طرفی فردی به نام ناظر دریافت می نمایند. این فرد ادعا می نماید که نظاره گر تمام اتفاقات این خانه است و بچه های آن ها را تهدید می نماید. او بعلاوه می گوید که همین اتفاق نیز برای صاحبان قبلی خانه اتفاق افتاده است. در هر صورت، تا به امروز هویت این فرد معین نشده و پلیس نتوانسته فرستنده این نامه ها را پیدا کند.

تاریخ پخش سریال The Watcher

سریال ناظر مینی سریالی از سرویس آنلاین نتفلیکس به شمار می رود که تمام هفت قسمت آن قرار است در تاریخ 13 اکتبر سال 2022 میلادی (پنجشنبه 21 مهر 1401) به صورت یکجا روی این سرویس عرضه شوند.

منبع: فوت و فن / collider.com

به "معرفی سریال The Watcher" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معرفی سریال The Watcher"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید