موسیقی

صفحه نو با تهیه کنندگی مجتبا میرتهماسب به تماشاخونه آمد

مسترکلاس های آموزشی صفحه نو با حضور استادان متخصص و صاحب سبک در حوزه های مختلف به کارگردانی و تهیه کنندگی مجتبا میرتهماسب از روز سه شنبه 16 خردادماه ساعت 12 ظهر به طور اختصاصی و رایگان در پلتفرم تماشاخونه عرضه می شوند.

8 خرداد 1402

تاریخ عرضه بتای رایگان Guilty Gear: Strive مشخص شد؛ دسترسی به تمام محتوا

کمپانی Arc System Works به تازگی از تاریخ عرضه بتای رایگان بازی مبارزه ای Guilty Gear: Strive رونمایی کرده است.

14 مهر 1401

کاخ شارلوتنبورگ ، یادگار پادشاهی پروس

کاخ شارلوتنبورگ ، یادگار پادشاهی پروسدر این مقاله از وب سایت مجله گردشگری خبرنگاران درباره کاخ شارلوتنبورگ ، یادگار پادشاهی پروس ، سخن خواهیم گفت.

19 شهریور 1401

سریال خانوادۀ نمونه؛ هیجان یک بریکینگ بد کره ای

خانوادۀ نمونه یک سریال کره ای بسیار خوش ساخت و مجذوب کننده است با داستانی جنایی و معمایی که مخاطب را به یاد سریال هایی مثل اوزارک و بریکینگ بد می اندازد؛ در اینجا هم یک شخصیت ناامید و مستاصل را داریم که ناگهان به یک پول هنگفت بادآورده دست پیدا می کند و...

25 مرداد 1401

زیباترین مکان های دیدنی مالدیو و جاذبه های توریستی متفاوت این کشور کوچک

مالدیو یکی از کشورهای کوچک قاره آسیا است و مرکز این کشور زیبا نیز شهر دیدنی ماله است. مکان های دیدنی مالدیو در شهرهای مختلف آن هر یک دارای زیبایی بی نظیری است این کشور کوچک که یک جزیره رویایی است با قرار گرفتن در کنار اقیانوس هند جزو معروف ترین جزایر دنیا...

14 مرداد 1401

معرفی هتل 3 ستاره سنترو کانتی در کلن

هتل سنترو کانتی کلن | Centro Hotel Contiهتلی خانواده دوست و مدرن است که جزو هتل های 3 ستاره شهر کلن به شمار میرود. هتل سنترو کانتی کلن Centro Hotel Conti در قلب منطقه بلژین در مرکز شهر کلن آلمان قرار گرفته است و به علت منطقه آرام آن، شب های بسیار ساکت و پر آرامشی را برای...

10 تیر 1401

شرایط شرکت در جشن موسیقی حافظ اعلام شد

شرایط شرکت در بخش موسیقی نخستین دوره جشن موسیقی و تئاتر حافظ سال 1401 اعلام شد.

1 تیر 1401

عکس مادر کم سن و سال زیبای آرون افشار ! ، انگار خواهرشه !

به گزارش ساعدنیوز : مادر آرون افشار با ظاهری زیبا و شیک در کنسرت پسرش ظاهر شد و کاربران را شوکه کرد .

21 اردیبهشت 1401

کرونا کنسرت حامد همایون را لغو کرد

تهران (پانا) - تازه ترین کنسرت حامد همایون خواننده موسیقی پاپ که قرار بود روز دوشنبه نهم دی ماه برگزار گردید به علت ابتلای این خواننده به کرونا لغو شد.

14 اردیبهشت 1401

گرامیداشت علی انصاریان در سینما فرهنگ

خبرگزاری خبرنگاران- گرامی داشت یاد علی انصاریان بازیگر فیلم سینمایی رمانتیسم عماد و طوبا همزمان با شروع نمایش این فیلم، عصر چهارشنبه به وسیله بنیاد سینمایی فارابی در سینما فرهنگ برگزار خواهد شد.

2 اسفند 1400

بازگشایی باشکوه خیابان ابوالهول در مصر

شامگاه پنجشنبه مصر شاهد تحقق پروژه ای طولانی مدت بود که در چارچوب مراسمی باشکوه جشن گرفته شد: بازگشایی خیابان باستانی ابوالهول.

14 دی 1400

چراغ کنسرت ها روشن می گردد

خبرگزاری خبرنگاران- طبق اعلام معاونت هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به زودی و با تدبیر ستاد کرونا، اجرا های صحنه ای موسیقی در کشور از سر گرفته خواهد شد.

13 آذر 1400

افرادی که از این قوانین پیروی نکنند، تا 5000 دلار جریمه خواهند شد

به گزارش خبرنگاران و به نقل از The Star، دکتر برنت روسین، مدیر ارشد بهداشت عمومی منیتوبا، گفت ارائه مدرک واکسیناسیون در مکان های عمومی حداقل تا بهار سال آینده الزامی خواهد بود. این مکان ها شامل رستوران ها، سالن های ورزشی، و مکان های اجرای کنسرت می باشد.

19 آبان 1400

رونمایی از آنونس سریال خاتون با موسیقی کیهان کلهر

آنونس رسمی سریال خاتون به نویسندگی و کارگردانی تینا پاکروان منتشر شد.

19 مرداد 1400

شل سیلوراستاین؛ نویسنده ای که قصد نداشت برای بچه ها بنویسد

حقیقت این است که شل سیلوراستاین هیچ گاه قصد نداشت نویسنده بچه ها بشود، اما بیشتر او را به خاطر شعرها و آثارش برای بچه ها می شناسند. درخت بخشنده، جایی که پیاده رو به انتها می رسد و نوری در اتاق زیر شیروانی از برجسته ترین آثار وی محسوب می شوند.

26 تیر 1400

شهرام ناظری کنسرت آنلاین برگزار می کند؟

بَنِرهای تبلیغاتی در مناطق مختلف شهر تهران با تصاویری از شهرام ناظری، از کنسرت آنلاین خواننده نام آشنای کشورمان خبر می دهد؛ خبری که البته هنوز به تایید رسمی خود شهرام ناظری نرسیده است.

14 تیر 1400

آیین معرفی نخستین دوره شبکه شهرهای خلاق فرهنگ و هنر برگزار می گردد

به گزارش خبرنگاران، به نقل از ستاد اطلاع رسانی شبکه شهرهای خلاق فرهنگ و هنر، آیین معرفی نخستین دوره شبکه شهرهای خلاق فرهنگ و هنر به صورت مجازی و با حضور سیدعباس صالحی و معاونین وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و مدیران نهادها و سازمان های همکار، یک شنبه(پنجم...

24 اردیبهشت 1400

دانلود از یوتیوب با 3 راه ساده

یوتیوب یکی از ابزارهای بسیار مهم در دنیای تکنولوژی به شمار می آید. از این پلتفرم امروزه برای بسیاری از امور از جمله کارهای تحقیقاتی، اشتراک گذاری انواع ویدئوها، فروش فیلم، فروش آلبوم های موسیقی و... استفاده می گردد. دانلود از یوتیوب با سه روش...

9 اسفند 1399

درگذشت یکی از پیشکسوتان موسیقی نواحی لرستان

عزیز بُسّاق یکی از هنرمندان پیشکسوت موسیقی نواحی لرستان و از آخرین بازماندگان تشمال های این منطقه در سن 88 سالگی دارفانی را وداع گفت.

24 آذر 1399

از پایکوبی تا گریه ؛ کارهای جالب جنین در رحم مادر

جنین در رحم مادر دنیای خودش را دارد و کارهای بسیار جالبی مانند حرکت دست و پاها، باز و بسته کردن چشم ها، خمیازه کشیدن و گریه کردن را انجام می دهد تا خود را برای زندگی در بیرون از شکم مادر آماده کند.

19 آبان 1399
تعداد: (23)