زیباترین مکان های دیدنی مالدیو و جاذبه های توریستی متفاوت این کشور کوچک

به گزارش وبلاگ ایرانزمین، مالدیو یکی از کشورهای کوچک قاره آسیا است و مرکز این کشور زیبا نیز شهر دیدنی ماله است. مکان های دیدنی مالدیو در شهرهای مختلف آن هر یک دارای زیبایی بی نظیری است این کشور کوچک که یک جزیره رویایی است با قرار گرفتن در کنار اقیانوس هند جزو معروف ترین جزایر دنیا است که به علت برخورداری از زیبایی های خود مورد توجه گردشگران است.

زیباترین مکان های دیدنی مالدیو و جاذبه های توریستی متفاوت این کشور کوچک

زیباترین مکان های تماشای مالدیو:

سواحل مرجان، مرداب های تماشایی، درختان نارگیل، استراحتگاه های لاکچری و سایر تماشای های مجذوب نماینده در مالدیو این منطقه را به لحاظ توریستی و گردشگری بسیار غنی نموده است. بعلاوه منطقه ها مختلف مالدیو می توانید از جاذبه های متنوع دیگری نیز تماشا کنید که بسیار ارزشمند هستند.

جزیره مافوشی:

بیشتر گردشگرانی که به مالدیو سفر می نمایند قصد دارند تا از جاذبه های طبیعی در این شهر تماشا نمایند. جزیره مافوشی نیز یکی از این جاذبه های توریستی طبیعی با جاذبه های خاص است که در مالدیو دیده می گردد.

جزیره باآتول:

این جزیره یکی دیگر از منطقه ها تماشای مالدیو است که آن را به یک بهشت کوچک تبدیل نموده است وجود آب های زلال و شفاف و صخره های مرجانی در این منطقه از زیبایی های بی نظیر آن محسوب می گردد.

جزیره جیراوارو:

از جمله سواحل تماشای با منظرههای باورنکردنی می توان به این جزیره اشاره نمود اقامتگاه هایی که در اطراف این جزایر قرار داده شده اند محل استراحت گردشگران است.

ساحل درخشان جزیره وادهو:

این ساحل که از آن به عنوان یک قطعه از بهشت یاد می گردد در شب دارای منظره ای خارق العاده است و با تماشای منظره ساحل شما تصور می کنید که ستاره ها بر کف دریا افتاده اند و در حال درخشش هستند.

خانه وال مالدیو:

از جاذبه ها و تماشای های مهیج برای گردشگران در مالدیو خانه وال است که یک زیر دریایی مجهز ات که با استفاده زا می توان به اعماق اقیانوس ها و دریا رفت و از جاذبه های باور نکردنی موجود در کف دریا تماشا کرد.

کاخ مولی آگه:

این کاخ ارزشمند در سال 1906 در زمان شروع جنگ جهانی اول بنا شده است و از ساختمان های حکومتی مالدیو است و از سال 1953 به عنوان دفتر ریاست جمهوری مورد استفاده دولت بوده است.

جزیره باتالا:

این جزیره از جزایر مرجانی در شمال مالدیو است و با وجود قایق های سریع می توان اطراف جزیره را دور زد. سواحل این جزیره نیز خود به عنوان یکی از مکان های تماشای مالدیو محسوب می گردد.

جزیره هووان فوشی:

این جزیره نیز دارای امکانات مختلفی برای گردشگران است که از جمله آن می توان به قایق های سریع السیر اشاره نمود آب های نیلگون این سواحل و امکانات تفریحی و رفاهی متعددی که برای گردشگران در نظر گرفته شده است بر مجذوب نمایندهیت های این مکان تماشای برای گردشگران افزوده است.

غواصی در بنانا:

بنانا از منطقه ها و مکانهای تماشای مالدیو است که گردشگران می توانند از آن تماشا نمایند و با غواصی در اعماق آن جاذبه های مختلفی که در این منطقه واقع شده است را مشاهده نمایند و از تماشای آنها لذت ببرند.

مسجد جامع ماله

مالدیو شهری مسلمان نشین است، از این رو ساختن مساجد در این کشور طبیعی می باشد، ضمن اینکه جزو جاذبه های گردشگری آنجا محسوب می گردد؛ مسجد جامع مالدیو که به نام مسجد السلطان نیز معروف است، واقع در شهر ماله، از بزرگترین مساجد کشور مالدیو بوده و قدمت آن مربوط به سال 1656 می باشد.

این مسجد نمای بسیار زیبایی دارد و مقبره های قهرمانان و افراد شاخص مالدیو ساخته شده در این مسجد، آنجا را تبدیل به محلی تماشای برای جذب گردشگران نموده است.

رستوران سابسیکس

این رستوران منحصر به فرد و معروف، مکانی زیبا و مجذوب نماینده در اعماق آب های جزیره در مالدیو می باشد، از این رو می توانید غذای مورد علاقه تان را در زیر آب های اقیانوس هند سفارش داده و میل کنید.

بنابراین برای حضور در این رستوران باید سوار قایق موتوری شده و بعد از طی کردن راه پله ای سه لایه به ارتفاع 13 متر به این مکان برسید. جالب است بدانید که لوستر های این رستوران که به سبک ایتالیایی بوده و همانند مرجان های دریایی طراحی شده است، نظرتان را جلب می نمایند.

ساحل مصنوعی ماله

همانطور که از نام این ساحل معین است، ساحلی دست ساز و ساخته دست بشر در شهر ماله می باشد و به علت امکانات تفریحی و مجذوب نمایندهیت هایی که دارد تبدیل به مکانی زیبا برای گردشگری شده است.

از جمله تفریحات این ساحل زیبا شامل تفریحات آبی شنا، موج سواری، غواصی و غیره و نیز وجود رستوران ها و کافه های زیاد، کارناوال ها، کنسرت ها و برپایی جشن های محلی می باشد.

موزه ملی مالدیو

موزه ملی واقع در شهر ماله مرکز مالدیو که در پارک سلطان، یکی از زیباترین پارک های این کشور قرار گرفته است از جمله تماشای های مالدیو می باشد.

این موزه در واقع قسمتی از قصر سلطان و در واقع تنها بخش به جای مانده از آن قصر که در سال 1968 تخریب شده بود، می باشد و شامل سه طبقه بوده که آثار تاریخی، تاج پادشاهی، زیورآلات، اشیاء قدیمی، ظروف کنده کاری شده، لباس و اسلحه را در معرض نمایش قرار داده است.

منطقه ها گردشگری و مکان های تماشای که در مالدیو وجود دارد هر یک دارای جاذبه بی نظیری و رویایی برای گردشگران است که سفری خاطره انگیز را برای آنها به همراه خواهد داشت.

منبع: دیجیاتور

به "زیباترین مکان های دیدنی مالدیو و جاذبه های توریستی متفاوت این کشور کوچک" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "زیباترین مکان های دیدنی مالدیو و جاذبه های توریستی متفاوت این کشور کوچک"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید