چراغ کنسرت ها روشن می گردد

به گزارش وبلاگ ایرانزمین، خبرگزاری خبرنگاران- طبق اعلام معاونت هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به زودی و با تدبیر ستاد کرونا، اجرا های صحنه ای موسیقی در کشور از سر گرفته خواهد شد.

چراغ کنسرت ها روشن می گردد

به گزارش خبرگزاری وبلاگ ایرانزمین، محمود شالویی سرپرست معاونت هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: از آنجا که بعضی از فعالیت های جمعی در حوزه های فرهنگی و هنری از سر گرفته شده است و در این میان اهالی موسیقی هم چشم انتظار رونق دوباره این هنر پرمخاطبند، بنابراین جا دارد که برای این مهم هم اقدام شایسته ای صورت گیرد.

وی اضافه کرد: با عنایت به اینکه آغاز به کار اجرا های صحنه ای موسیقی (کنسرت) هم اکنون به صورت جدی از سوی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در دستور کار قرار گرفته است، ان شاءالله با نظر مساعد ستاد ملی مبارزه با کرونا، به زودی درب سالن های اجرای موسیقی با رعایت کامل شیوه نامه های بهداشتی روی هنرمندان و علاقه مندان به این هنر مردمی گشوده خواهد شد.

سرپرست معاونت هنری وزارت ارشاد بعلاوه گفت : سالن ها برای اخذ پروتکل های بهداشتی می توانند به دفتر موسیقی مراجعه نمایند.

به گزارش خبرگزاری وبلاگ ایرانزمین به نقل از صدا و سیما، وی اضافه کرد : سایت های بلیت فروشی با اتصال به سامانه ماسک، در مورد دریافت اطلاعات واکسن زدگان، اطلاعات خود را به روز رسانی نمایند.

منبع: خبرگزاری آریا

به "چراغ کنسرت ها روشن می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چراغ کنسرت ها روشن می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید