سینما

آنالیز گوپرو Hero 11 Black؛ دوربین ورزشی عالی برای تمام شرایط

گوپرو به عنوان یکی از شاخص ترین برندهای دوربین ورزشی و اکشن شناخته می گردد و حالا با Hero11 Black کوشش نموده تا یک گزینه همه فن حریف را در اختیار تولیدکنندگان محتوا در شبکه های اجتماعی قرار دهد.

10 مرداد 1402

صفحه نو با تهیه کنندگی مجتبا میرتهماسب به تماشاخونه آمد

مسترکلاس های آموزشی صفحه نو با حضور استادان متخصص و صاحب سبک در حوزه های مختلف به کارگردانی و تهیه کنندگی مجتبا میرتهماسب از روز سه شنبه 16 خردادماه ساعت 12 ظهر به طور اختصاصی و رایگان در پلتفرم تماشاخونه عرضه می شوند.

8 خرداد 1402

قیمت چندصد میلیونی این قلوه سنگِ چشم پلاستیکی!

کمپانی فیلم سازی A24 اخیرا تعدادی از لوازم صحنۀ فیلم همه چیز، همه جا، ناگهان را در یک حراجی به فروش گذاشت که بیشتر آن ها به قیمت های بسیار بالایی به فروش رفتند.

15 اسفند 1401

گاف عجیب جشنواره فجر؛ کسی نامزد شد که کارش چیز دیگری است

روز گذشته نامزد های سیمرغ جشنواره چهل و یکم فیلم فجر در حالی اعلام شد که در یکی از بخش ها اشتباه فاحشی اتفاق افتاده است.

22 بهمن 1401

مجموعه اقامتی عصر طلایی تا انتها سال در همدان افتتاح می گردد

میراث آریا/ براساس آخرین خبرهای منتشر گشته، مجموعه اقامتی عصر طلایی تا خاتمه سال در همدان افتتاح می گردد.

29 دی 1401

سفر به دبی؛ شهر بهترین ها

دبی شهریست که بلافاصله پس از شنیدن نامش تصویر آسمان خراش های بلند و بیابان های گرم و سوزانش به یادمان می آید. دبی با زرق و برق و تجملات، ساختمان های سر به فلک کشیده، و ساحل های زیبا در سمت دیگر خلیج فارس، دل بسیاری را ربوده و یکی از زیباترین شهرهای خاورمیانه...

23 آذر 1401

آنالیز مانیتور M7 از سری Smart سامسونگ

همه گزینه های یک زندگی ایده آل روی میز استدر زندگی همه ما حداقل یک دوست یا همکار خوش سلیقه وجود دارد که در انتخاب فیلم و سریال، بازی و یا حتی مسائل کاری، به او مراجعه می کنیم. مانیتور M7 دقیقا همان دوست یا همکار خوش سلیقه است که شرکت سامسونگ آن را در سری...

30 مهر 1401

فیلم ، غول برقی 2024 رولزرویس رونمایی شد

گجت نیوز نوشت: اولین رولز رویس برقی دنیا یا همان اسپکتر مدل 2024 ، یک خودرو سوپر کوپه الکتریکی است که حال و هوای جیمز باند را به ما منتقل می نماید. پس با Rolls Royce Spectre 2024 EV آشنا شوید.

28 مهر 1401

معرفی سریال The Watcher

رایان مورفی (Ryan Murphy) از جمله افراد برجسته در ژانر وحشت به شمار می رود که خالق آثاری مجذوب کننده و تماشایی است و جدیدترین اثر وی نیز سریال ناظر (The Watcher) است که داستان آن پیرامون ترس و وحشت در خانه ای مجلل است. در ادامه همراه با ما باشید.

20 مهر 1401

ماشین بازها با سینما و تلویزیون راه می افتند

خیابان شهید خلیل حسینی (سورنا) پاتوق ماشین بازهایی است که برای لوکس کردن سر و ریخت ماشین شان میلیون ها تومان خرج می نمایند. دست و دلبازی بسیاری از این ماشین بازها از سر شکم سیری نیست و عشق ماشین بودن کار دستشان داده است.

18 مهر 1401

شعرخوانی احمد بابایی برای پرچم کشور

بخش هایی از شعرخوانی احمد بابایی برای پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران را مشاهده می کنید.

5 مهر 1401

گوشی هواوی میت 50 بدون سرویس های گوگل!

هواوی میت 50 از پرچمدارهای نو اندروید است که با قدرت پردازش خیره کننده، طراحی بی نظیر و انبوهی از قابلیت ها عرضه می شود. این گوشی قابلیت های شاخص نسل قبل از جمله دوربین معرکه را به ارث برده و در کنارش امکانات نوی را هم به ارمغان می آورد. هواوی میت 50 به لطف...

1 مهر 1401

پذیرش هنرجو در خبرنگاران صدا و سیمای مرکز یزد

خبرنگاران صدا و سیمای مرکز یزد برای ترم پاییز هنرجو می پذیرد.

26 شهریور 1401

بازار جنت یکی از معروف ترین بازارهای مشهد به شمار می رود

سیری در ایران/ براساس آخرین اخبار بدست رسیده، بازار جنت یکی از معروف ترین بازارهای مشهد به شمار می رود.

12 مرداد 1401

نگرش کانادایی ها به مذهب و دلایل آن

یک نظرسنجی تازه نشان داده است که بسیاری از کانادایی ها بر این باورند که کاتولیک، مسیحیت انجیلی (evangelical Christianity) و اسلام برای جامعه بیشتر مضر هستند تا مفید.از دیگر سو پیروان این ادیان هم بر این باورند که کشور کانادا برای اعتقادات مذهبی آنها عرصه را تنگ نموده...

30 تیر 1401

معرفی هتل 3 ستاره سنترو کانتی در کلن

هتل سنترو کانتی کلن | Centro Hotel Contiهتلی خانواده دوست و مدرن است که جزو هتل های 3 ستاره شهر کلن به شمار میرود. هتل سنترو کانتی کلن Centro Hotel Conti در قلب منطقه بلژین در مرکز شهر کلن آلمان قرار گرفته است و به علت منطقه آرام آن، شب های بسیار ساکت و پر آرامشی را برای...

10 تیر 1401

فصل دوم صفر تا صد فراوری شد

تهران (پانا) - فصل دوم صفر تا صد به تهیه کنندگی و کارگردانی مسعود سلطانی ارج فراوری تازه شبکه مستند در 13 قسمت تماشاگر را با مراحل فراوری محصولات مختلف ایرانی آشنا می نماید.

6 تیر 1401

مگر می گردد نون خ را ندید

نسرین مرادی، بازیگر نون خ معتقد است: اگر تلویزیون بارها نون خ را پخش کند همچنان بینندگان زیادی آن را دیدن می نمایند.

4 خرداد 1401

ناگهان مقابل دوربین رفت

تهران (پانا) - فیلمبرداری فیلم ناگهان به کارگردانی وحید پرشاد آغاز شد.

2 خرداد 1401

شهروندان اهوازی در انتظار تکمیل پروژه آب و فاضلاب

شهروند خبرنگار ما با ارسال فیلمی از نیمه کاره ماندن پروژه آب و فاضلاب در خیابان زینب شهرستان اهواز گلایه کرد.

26 اردیبهشت 1401
تعداد: (70)