آنالیز مانیتور M7 از سری Smart سامسونگ

به گزارش وبلاگ ایرانزمین، همه گزینه های یک زندگی ایده آل روی میز است

در زندگی همه ما حداقل یک دوست یا همکار خوش سلیقه وجود دارد که در انتخاب فیلم و سریال، بازی و یا حتی مسائل کاری، به او مراجعه می کنیم. مانیتور M7 دقیقا همان دوست یا همکار خوش سلیقه است که شرکت سامسونگ آن را در سری نسبتا نو Smart، به منظور تجربه یک زندگی ایده آل معرفی کرد. با این دستگاه دیگر احتیاجی به کیس های سنگین و جاگیر کامپیوتر و یا حتی کنسول های بازی نیست. این نمایشگر همه کاره هرچیزی را که احتیاج دارید در مقابل شما قرار می دهد تا با دقت بیشتر و لذت بخش تر از همواره به راحتی کار کنید، بازی کنید و به تماشای فیلم و سریال دلخواهتان بنشینید.

آنالیز مانیتور M7 از سری Smart سامسونگ

تجربه ای هوشمند با برنامه های دلخواه تان

مانیتور M7 سامسونگ با تکنولوژی UHD 4K (وضوح تصویر3840 در 2160)، پشتیبانی از فناوری HDR10 و توانایی ارائه بیش از 1 میلیون رنگ، کیفیت تصویری چشمگیر و خیره کننده را به نمایش می گذارد. با M7 دیگر احتیاجی به جابه جایی نیست، فناوری Auto Source Switch plus به محض روشن شدن دستگاه های اطراف، آن ها را تشخیص می دهد و سیگنال صحیح را نشان می دهد تا احتیاجی به جست وجوی ورودی صحیح در منو نباشد. بعلاوه این دستگاه به تطبیق اتوماتیک نور و صدا مجهز است و با توجه به روشنایی محیط شما، نور خروجی از دستگاه را تنظیم می نماید و در خصوص صدا به آنالیز موقعیت و حالت های محتوا می پردازد و برترین صدا را برای هر بیننده ای ارائه می دهد. از ذکر این موضوع هم غافل نشویم که با Samsung TV plus بدون احتیاج به دانلود و یا حتی ثبت نام می توانید برنامه های دلخواهتان را دیدن کنید.

همه چیز تحت فرمان شماست

چراغ ها را خاموش کنید، پرده ها را پایین بکشید و سیستم گرمایشی را در دمای مطلوب خود قرار دهید. همه این ها با مانیتور هوشمند M7 محقق می گردد. این محصول که از سیستم عامل Tizen سامسونگ بهره می برد با اپلیکیشن SmartThings و همراهی فناوری اینترنت اشیا (IOT) یاری می نماید تا وسایل اطرافتان تحت امر شما باشند. علاوه بر این Bixby و Alexa و Google Assistant دستیار همیشگی شما در این محصول است و با ویژگی صدای میدانی Far Field Voice شما می توانید دستیار صوتی خود را از هرکجای خانه فعال کنید و مستقیما به مانیتور فرمان دهید و آنچه را احتیاج دارید به زبان آورید. این مانیتور بعلاوه دارای یک کنترل از راه دور است که با طراحی بهینه تمام قالبیت های مانیتور را در دسترس شما قرار می دهد. بنابراین M7 نه تنها یک مانیتور بلکه یک تلویزیون قدرتمند برای خانه شما هم محسوب می گردد.

یک ضربه و تمام

مانیتور هوشمند M7 از وای فای 5 و بلوتوث نسخه 4.2 برخوردار است. قابلیت Samsung DeX اتصال گوشی های سامسونگ را به این مانیتور بسیار راحت نموده است و به یاری airplay 2 می توانید دستگاه هایی مثل آیفون، آیپد و یا مک بوک خود را بدون دردسر به M7 متصل کنید. مهم تر آنکه شما از طریق ویژگی Tap view با یک ضربه می توانید گوشی خود را متصل کنید و لذت صرفه جویی در زمان و تسهیل اتصال را تجربه کنید.

بهره وری مستقل

با داشتن مانیتور M7 در خانه خود می توانید در وب جستوجو کنید، مدارک و اسناد کاری خود را ویرایش کنید و به طور کلی روی پروژه های خود کار کنید بدون اینکه به کامپیوتر یا دستگاه دیگری احتیاج پیدا کنید. با حالت کاری جدیدی که این مانیتور ارائه داده است می توانید از راه دور به کامپیوترهای دیگر دسترسی داشته باشید و اسناد و مدارک کاری خود را ویرایش و تدوین کنید. این محصول از Microsoft 365 هم پشتیبانی می نماید. این مانیتور دارای یک گجت حرفه ای ست، شرکت سامسونگ با یک دوربین آهن ربایی که جداگانه عرضه می گردد، برقراری تماس و مکالمه تصویری با دوستان و همکاران را برای شما ساده نموده است و به این ترتیب ضامن حضور حرفه ای شما در ارائه ها و کنفرانس های کاری و حتی راحتی و آرامش حین تماس تصویری با دوستان تان شده است. این دوربین بعلاوه با کاور و قابلیت جدا شونده خود امنیت حریم خصوصی شما را نیز بالا می برد.

حس خوب برنده بودن

در زمان انجام بازی های ویدئویی با M7 می توانید بدون اینکه احتیاجی به خروج از صفحه بازی باشد، تنظیمات مهمی مانند نسبت مقدار صفحه و زمان پاسخگویی را تنظیم کنید تا پیروزی برای شما تبدیل به عادتی همیشگی گردد. بعلاوه با نسبت تصویر 21:9 تمام جزئیات بازی در مقابل شماست و به طور وسیعی روی بازی احاطه دارید. این مانیتور هوشمند، مجموعه منحصربه فردی از بازی های ویدئویی را بدون احتیاج به کنسول و یا کامپیوتر در اختیار شما می گذارد.

مانیتور M7 سری Smart سامسونگ شامل 3 درگاه USB 2.0، 2 درگاه HDMI 2.0 و بعلاوه یک درگاه Type-C می باشد و گواهی EYE comfort را نیز دریافت نموده است که با حذف نور آبی خستگی چشم ها را به حداقل می رساند و افزون بر این ها به Eye Saver، تصویر بدون لرزش و بلندگوی داخلی نیز مجهز است.

در مجموع داشتن امکاناتی مانند اتصال راحت و بی دردسر، ارائه سرویس های آنلاین، خدمات پرکاربرد اینترنتی و بعلاوه عدم احتیاج به کامپیوتر و کنسول جداگانه، این محصول را به انتخابی مطمئن و کامل تبدیل نموده است که همانند یک دوست خوش سلیقه همراه همیشگی شماست.

منبع: فوت و فن

به "آنالیز مانیتور M7 از سری Smart سامسونگ" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آنالیز مانیتور M7 از سری Smart سامسونگ"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید