راه اندازی خط فراوری خودروی ملی ترکیه با حضور اردوغان

به گزارش وبلاگ ایرانزمین، رجب طیب اردوغان، شروع فراوری خودروی ملی کشور توگ را تحقق رویایی 60 ساله دانست و گفت توگ به عنوان یک برند معتبر ترکیه اتوبان های منطقه ها مختلف دنیا را مزین خواهد نمود.

راه اندازی خط فراوری خودروی ملی ترکیه با حضور اردوغان

به گزارش وبلاگ ایرانزمین، رئیس جمهور ترکیه با بیان این که توگ نام پروژ ه ای است که طعم آرزو های مشترک برای آینده کشور مقتدرمان را به همه مان می چشاند، گفت: ان شاالله توگ به عنوان یک برند معتبر ترکیه اتوبان های منطقه ها مختلف دنیا را مزین خواهد نمود.

اردوغان ادامه داد: با دستیابی پردیس فراوری توگ در گملیک به ظرفیت کامل، سالانه 175 هزار دستگاه خودرو فراوری، برای 4300 نفر بطور مستقیم و برای 20 هزار نفر نیز بطور غیر مستقیم زمینه اشتغال ایجاد خواهد شد.

وی در مورد قیمت گذاری خودروی ملی ترکیه گفت: شهروندان مان سفارش های خود را می توانند از زمان شروع پیش فروش توگ در ماه فوریه ثبت نمایند. قیمت توگ هم زمان با شروع پیش فروش آن در ماه فوریه اعلام خواهد شد.

رئیس جمهور ترکیه اضافه نمود: خودروی ملی توگ را در سرانجام سه ماهه اول سال 2023 در جاده های کشور خواهیم دید. با ورود توگ به اتوبان های اروپا، شگفت زده شده و خواهند گفت که تر ک ها آمدند.

اردوغان اعلام نمود: نام گروه ابتکار اتومبیل ترکیه با استقبال روبرو شده و حروف اصلی برند توگ را تشکیل داد.

وی در این مراسم که هم زمان با نود و نهمین سالگرد تاسیس جمهوریت در ترکیه برگزار گردید، توضیح داد: هم زمان با تحقق یکی از پروژه های قرن مانند توگ بار دیگر از صمیم قلب می گوییم زنده باد جمهوریت.

اردوغان با اشاره به پوشش اخبار فناوری های تسلیحاتی ترکیه به وسیله رسانه های یونان گفت: بلافاصله پس از شروع شلیک موشک های تایفون، این موضوع در رسانه های یونان مطرح شد. صبر کنید ادامه اش خواهد آمد.

منبع: فرارو

به "راه اندازی خط فراوری خودروی ملی ترکیه با حضور اردوغان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "راه اندازی خط فراوری خودروی ملی ترکیه با حضور اردوغان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید