مشاوران راه و روش توسعه کسب و کار را به ایده پردازان آموزش می دهند

به گزارش وبلاگ ایرانزمین، نمایشگاه بین المللی فناوری و نوآوری 2021 میزبان رویداد های مختلفی است که هریک خدماتی را به کسب وکار های دانش بنیان و خلاق عرضه می نمایند.

مشاوران راه و روش توسعه کسب و کار را به ایده پردازان آموزش می دهند

به گزارش گروه فناوری وبلاگ ایرانزمین، یکی از فرصت هایی که اینوتکس 2021 در اختیار فعالان فناور زیست بوم کارآفرینی و فناوری قرار داده، ایجاد فرصتی برای تبادل نظر و مشاوره با منتور های توانمندی زیست بوم کارآفرینی است.

بر همین اساس، نمایشگاه بین المللی فناوری و نوآوری با ایجاد پاویون منتور ها و مشاوران به عنوان یکی از بخش های اصلی نمایشگاه اینوتکس 2021، زمینه ای را برای ارتقای توانمندی و کسب تجربه های ارزنده در راستا نوآوری و کارآفرینی برای فعالان این حوزه فراهم کرد.

بخش پاویان مشاوران میزبان بخش ها و رویداد های مختلفی است که در قالب برگزاری نشست های منتورشیپ و مشاوره با حضور منتور های مطرح زیست بوم نوآوری و فناوری کشور، شکل می گیرد. علاقمندان به آشنایی با ره و روش کسب و کار نوآورانه و فناورانه می توانند بر بستر نمایشگاه بین المللی فناوری و نوآوری به صورت رایگان در این بخش شرکت نمایند.

این قسمت از نمایشگاه اینوتکس 2021 به صورت حضوری در محل برگزاری نمایشگاه پارک فناوری پردیس و آنلاین به وسیله پلتفرم نمایشگاه اینوتکس 2021 میزبان علاقمندان خواهد بود.

پاویون منتور ها و مشاوران اینوتکس 2021 فرصتی است برای بنیان گذاران شرکت های خلاق، استارتاپ ها، اعضای فعال در کسب و کار های نوپا و کلیه افراد فعال در زیست بوم نوآوری و فناوری تا به صورت رایگان از خدمات پاویون منتور ها و مشاوران جهت توسعه و افزایش توان راهبری کسب و کار خود استفاده نمایند.

در این دوره از نمایشگاه اینوتکس، خدمات مشاوره و منتورشیپ در 30 حوزه تخصصی از جمله حوزه های مدیریت و رهبری کسب و کار، توسعه کسب و کار، بازاریابی دیجیتال، بلاکچین و ... ارائه می گردد.

علاقمندان می توانند با مراجعه به آدرس اینترنتی پاویون مشاوران نمایشگاه بین المللی فناوری و نوآوری 2021 بر اساس حوزه های انتخابی، منتور مورد نظر خود را انتخاب و زمان مشاوره را رزرو نمایند.

نمایشگاه بین المللی اینوتکس 2021، روز های 28 تا 31 اردیبهشت ماه امسال در پارک فناوری پردیس معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری برگزار می گردد و میزبان فعالان زیست بوم نوآوری ایران و سایر کشور ها خواهد بود.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "مشاوران راه و روش توسعه کسب و کار را به ایده پردازان آموزش می دهند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مشاوران راه و روش توسعه کسب و کار را به ایده پردازان آموزش می دهند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید