بازگشت هپکو به چرخه فراوری

به گزارش وبلاگ ایرانزمین، همزمان با شروع به کار نمایشگاه بین المللی سنگ محلات از بیل hec 370 هپکو رونمایی شد.

بازگشت هپکو به چرخه فراوری

شرکت هپکو به عنوان غول بزرگ خاورمیانه در فراوری ماشین آلات سنگین، راهسازی و معدنی که در سال های گذشته روال پرافت و خیزی را از واگذاری غلط و حرکت به سمت نابودی براثر خصوصی سازی غل تا اعتراضات گسترده کارگری و... را تجربه نموده این روز ها با پیگیری دولت سیزدهم و کوشش کارگران و مدیران شرکت بار دیگر در حال بازگشت به روز های درخشان فراوری است.

همزمان با چهاردهمین نمایشگاه بین المللی سنگ محلات که با حضور مسئولان ارشد استانی و کشوری و سفرای کشور های مختلف جهان برگزار گردید، هپکو با سورپرایز خود نشان داد این غول بزرگ فراوری در استان مرکزی بار دیگر از زیر تلی از مسائل سربرآورده و باید در آینده نزدیک منتظر خبر های خوب فراوری و رونق در این شرکت بزرگ فراوریی باشیم.

حامد شفیعی مدیر بازاریابی شرکت هپکو در حاشیه نمایشگاه بین المللی سنگ نیمور محلات و آیین رونمایی از فراوریات نو هپکو گفت: این بیل سی و هفت تنی از لحاظ عملیاتی در معادن سنگ و تمامی عملیات های معدنی قابلیت استفاده دارد چراکه با تکنولوژی فنی مربوط به هپکو و قطعات به روز جهان فراوری شده و در همین لحظه می توان نمونه های خارجی مشابه آن را مقایسه کرد که از نظر قیمت، کیفیت و خدمات شرکت برترین است.

وی افزود: این دستگاه همیشه وارد می گردد، اما در حال حاضر فراوری انبوه آن در دستور کار هپکو قرار گرفته است و این دستگاه در حال حاضر در معادن کشور در حال فعالیت است و از نظر قیمت کاملا رقابتی است و معادن از آن استقبال نموده اند که مقدار صرفه جویی ارزی ارتباط بالایی با تیراژ فراوری دارد و اگر حمایت داخلی از شرکت صورت گیرد، می توان 30 درصد صرفه جویی به واسطه این دستگاه در کشور رقم زد.

شفیعی افزود: تا سرانجام سال جاری ساخت حدود 40 دستگاه از این بیل در دستور کار است و سال آینده نیز یکصد دستگاه فراوری می گردد که خوشبختانه بیشترین مشتریان هپکو مربوط به بخش خصوصی است که استقبال و اعتماد بالایی به هپکو نموده اند.

منبع : تسنیم

وبلاگ ایرانزمین مرکزی اراک

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "بازگشت هپکو به چرخه فراوری" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازگشت هپکو به چرخه فراوری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید