وداع گوگل با نسخه سبک یوتیوب

به گزارش وبلاگ ایرانزمین، یوتیوب گو (YouTube Go) که نسخه سبک اپلیکیشن اصلی یوتیوب گوگل بود، در ماه اوت تعطیل خواهد شد.

وداع گوگل با نسخه سبک یوتیوب

به گزارش ایسنا، یوتیوب اپلیکیشن گو را برای کاربرانی ساخته بود که اتصال اینترنتی ضعیفی داشتند و قیمت های بالای دیتای موبایل و گوشی های مقرون به صرفه قیمت، مانع دسترسی آن ها به اپلیکیشن اصلی یوتیوب شده بود. اما اکنون تیم یوتیوب می گوید از زمان راه اندازی شدن یوتیوب گو در سال 2016، یوتیوب در اپلیکیشن اصلی خود بهبود هایی صورت داده است.

برخی از ارتقا های انجام گرفته اجازه می دهد اپلیکیشن اصلی یوتیوب در گوشی های رده پایین و برای افرادی که سرعت اینترنت کندتری دارند، روان تر اجرا گردد. تیم یوتیوب گفت روی کنترل های جدیدی کار می نماید که به افراد یاری می نمایند اگر دسترسی محدودی به یوتیوب دارند، مصرف دیتای موبایل خود را کمتر نمایند با این حال به زمان عرضه این قابلیت ها اشاره نکرد. اکنون توصیه شده که کاربران یوتیوب گو، اپلیکیشن اصلی یوتیوب را دانلود نمایند که برخلاف نسخه سبک خود، اجازه می دهد افراد اظهارنظر نموده، پست ارسال نمایند، محتوا ایجاد نمایند و از حالت تاریک استفاده نمایند.

بر اساس گزارش وب سایت انگجت، یوتیوب گو پیش از این که از نسخه آزمایشی بتا خارج گردد و در سال 2017 در دسترس همه کاربران قرار گیرد، ابتدا در هند و اندونزی عرضه شده بود. یوتیوب در سال 2018 این اپلیکیشن را در بیش از 130 کشور عرضه کرد و کاربران بیشتری توانستند این اپلیکیشن 10 مگابایتی را دانلود نمایند. اکنون زمان خداحافظی با این اپلیکیشن فرا رسیده است.

منبع: فرارو

به "وداع گوگل با نسخه سبک یوتیوب" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "وداع گوگل با نسخه سبک یوتیوب"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید