با این اپلیکیشن گوشی خود و دیگران را از راه دور رصد کنید ، همه چیز تحت کنترل شما خواهد بود

به گزارش وبلاگ ایرانزمین، اپلیکیشن تازه AirDroid، که زیر مجموعه ای است ازAirDroid یکی از مجذوب کننده ترین اپلیکیشن ها برای افرادی است که عادت دارند مرتب از شرایط گوشی خود یا دیگر نزدیکانشان آگاه باشند. این برنامه را می توان نوعی برنامه نظارتی فوق پیشرفته دانست.

با این اپلیکیشن گوشی خود و دیگران را از راه دور رصد کنید ، همه چیز تحت کنترل شما خواهد بود

به گزارش سرویس آی تی و فناوری انتخاب، این برنامه یک گزینه عالی برای یاری به والدین یا زوج هایی است که دوست دارند هر چند وقت یکبار بچه ها خود را کنترل نمایند. شما می توانید درست مثل یک آینه از روی صفحه نمایش گوشی یا تبلت و کامپیوتر خود، صفحه نمایش گوشی شخص دیگری را مشاهده کنید. حتی می توانید به بخش چتها، پیغام های صوتی و تماس تلفنی افراد دسترسی داشته باشید.

تنظیم این سیستم بسیار ساده است. تنها کافیست به پلی استور مراجعه نموده و برنامه AirDroid Remote Support را روی دستگاهی که می خواهید از راه دور به آن وصل شوید (مثلا گوشی شریک زندگی شما) را انتخاب می کنید. البته از قلم نیاندازید برای دسترسی مذکور، باید برنامه را روی دو گوشی همزمان نصب داشته باشید و بعضی دسترسی ها را نیز به گوشی خود داده باشید تا بتوانید از این اپلیکیشن به خوبی بهره ببرید.

منبع: انتخاب

به "با این اپلیکیشن گوشی خود و دیگران را از راه دور رصد کنید ، همه چیز تحت کنترل شما خواهد بود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "با این اپلیکیشن گوشی خود و دیگران را از راه دور رصد کنید ، همه چیز تحت کنترل شما خواهد بود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید