افتتاح سه طرح ورزشی با 63 میلیارد ریال سرمایه گذاری

به گزارش وبلاگ ایرانزمین، مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه گفت : سه طرح ورزشی با 63 میلیارد ریال سرمایه گذاری در این استان آماده افتتاح شده است.

افتتاح سه طرح ورزشی با 63 میلیارد ریال سرمایه گذاری

صابر رحیمی مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه گفت : طرح ها که با سرمایه گذاری بخش خصوصی احداث شده شامل زمین مجموعه تنیس خاکی 15 خرداد کرمانشاه با هزینه ای بیش از پنج میلیارد ریال و مجموعه پَدِل کرمانشاه با هزینه ای بیش از هشت میلیارد ریال است.

وی اضافه نمود: بزرگترین مجموعه تنیس خاکی غرب کشور جزو این طرح هاست که با هزینه ای بیش از 50 میلیارد ریال آماده بهره برداری شده است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه اظهار کرد: تمام این پروژه ها با مشارکت بخش خصوصی و اداره کل ورزش و جوانان استان کرمانشاه احداث شده اند.

رحیمی اضافه نمود: پیش بینی شده است این طرح ها فردا سه شنبه با حضور اسماعیل احمدی، مشاور وزیر ورزش و جوانان و مدیرکل حوزه وزراتی مورد بهره برداری قرار گیرند.

وی با اشاره به اینکه افزایش تعداد زمین های رشته تنیس منجر به افزایش تعداد ورزشکاران و توسعه بیش از پیش آن در استان خواهد شد، گفت: با توجه به زیرساخت های بسیار خوبی که در استان ایجاد شده است درخواست میزبانی مسابقات کشوری و مسابقات بین المللی هم برای استان مطرح شده است .

وبلاگ ایرانزمین کرمانشاه کرمانشاه

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "افتتاح سه طرح ورزشی با 63 میلیارد ریال سرمایه گذاری" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افتتاح سه طرح ورزشی با 63 میلیارد ریال سرمایه گذاری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید