اعلام آمادگی اتاق بازرگانی زنجان برای معرفی ملیله در بازارهای جهانی

به گزارش وبلاگ ایرانزمین، رئیس اتاق بازرگانی زنجان گفت: ملیله استان نیازمند معرفی و حضور در بازارها و نمایشگاه های جهانی است.

اعلام آمادگی اتاق بازرگانی زنجان برای معرفی ملیله در بازارهای جهانی

بهگزارش میراثآریا به نقل از روابط عمومی میراثفرهنگی، گردشگری و صنایعدستی زنجان، علی یگانه فرد سه شنبه 28 مردادماه اظهار کرد: اتاق زنجان آمادگی همکاری در بخش های مختلف برای توسعه فراوری و معرفی ملیله را دارد.

او با بیان اینکه اتاق می تواند در بحث صادرات و حضور در بازارهای جهانی ملیله همکاری و فعالیت داشته باشد، توضیح داد: شناسایی و تبلیغ این محصول از اهمیت بالایی برخوردار است و برای شناساندن ملیله باید در پیمان های شهری و جانمایی و المان ها، کار بیشتری صورت بگیرد.

رئیس اتاق بازرگانی زنجان با تأکید بر اینکه معرفی ملیله نیازمند کارهای تبلیغاتی از جمله ساخت تیزرهای تبلیغاتی و معرفی رسانه ای است، اضافه کرد: معرفی استادکارهای ملیله موضوع مهمی است، همچنین در پذیرش و اعزام هیئت های تجاری به استان می توان از این محصول به عنوان هدیه برای معرفی هرچه بیشتر استفاده کرد.

او با تأکید بر اینکه توسعه و تجاری سازی محصول ملیله نیازمند تشکیل تیم تخصصی برای طراحی و ساخت و همچنین فراوری محصولات جدید است، گفت: ارائه تسهیلات ارزان قیمت برای توسعه کارگاه ها و افزایش آن و ایجاد اشتغال همراه با آموزش نیز از اهمیت بسزایی برخوردار است. معرفی و امتیاز معنوی استادکاران ملیله نیز باید مورد توجه قرار گیرد.

یگانهفرد با تأکید بر اینکه اتاق بازرگانی زنجان در زمینه حضور در نمایشگاه ها و معرفی استادکاران و همکاری با آن ها فعالیت و همکاری خواهد داشت، خاظرنشان کرد: در صورت فروش و صادرات ملیله ضمن کسب سود برای استادکاران، ارزآوری خوبی نیز برای کشور و فعالان این عرصه در پی خواهد داشت.

منبع: میراث آریا

به "اعلام آمادگی اتاق بازرگانی زنجان برای معرفی ملیله در بازارهای جهانی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اعلام آمادگی اتاق بازرگانی زنجان برای معرفی ملیله در بازارهای جهانی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید