دفتر نمایندگی اطلاع رسانی روسیه در ایران افتتاح می گردد

به گزارش وبلاگ ایرانزمین به نقل از مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری دفتر نمایندگی اطلاع رسانی روسیه در ایران، فردا سه شنبه 27 بهمن ماه همزمان با شروع به کار نهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری و صنایع وابسته با حضور اولگ سافونوف رئیس آژانس گردشگری فدرال روسیه و مرتضی رحمانی موحد معاون گردشگری افتتاح می گردد.

دفتر نمایندگی اطلاع رسانی روسیه در ایران افتتاح می گردد

معاون گردشگری در ملاقات با اولگ سافونوف رئیس آژانس گردشگری فدرال روسیه که به منظور شرکت در نهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری و صنایع وابسته با همراهی هیاتی از فعالان بخش خصوصی گردشگری روسیه به کشورمان سفر نموده است، با اعلام خبر افتتاح دفتر نمایندگی روسیه در ایران گفت: دستاوردهای سفر اخیر هیات ایرانی به روسیه با تاکید معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری مورد پیگیری نهاده شد. حضور هیات روسی در ایران، نشان از اراده جدی مقامات گردشگری این کشور برای توسعه همکاری ها با جمهوری اسلامی ایران دارد، افتتاح دفتر نمایندگی اطلاع رسانی روسیه در ایران و همچنین شروع به کار نهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری و صنایع وابسته دو اتفاق مهمی است که فردا 27 بهمن ماه شاهد آن خواهیم بود.

وی با اشاره به اینکه سند همکاری جامع گردشگری بین دو کشور ایران و روسیه هم فردا به امضاء خواهد رسید، تاکید نمود: تشکیل کمیته فنی مشترک یکی از موضوعات مهم این سند است که باید مورد توجه قرار گیرد.

رحمانی موحد افزود: برگزاری کارگاههای مشترک در زمینه بازاریابی، تبلیغات، آموزش، انتقال تجربیات و سرمایه گذاری از جمله زمینه های مهم همکاری بین دو کشور است. تسهیل صدور ویزا برای اتباع ایرانی و روسی به منظور تردد در این دو کشور باید به صورت جدی دنبال گردد، وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در حال حاضر این موضوع را پیگیری می نماید و ما امیدواریم این پیگیری ها در روسیه هم انجام گردد.

اعلام آمادگی آژانس گردشگری فدرال روسیه برای همکاری با ایران

همچنین در ادامه این ملاقات اولگ سافونوف رئیس آژانس گردشگری فدرال روسیه، برگزاری نمایشگاه بین المللی گردشگری و صنایع وابسته را یک اتفاق بزرگ دانست و تاکید نمود: این نمایشگاه یک فرصت بسیار مناسب برای معرفی ظرفیتهای کشور روسیه است.

وی با اشاره به اینکه مردم دو کشور ایران و روسیه، علاقه مند به شناخت یکدیگر هستند، افزود: راه اندازی دفتر نمایندگی اطلاع رسانی روسیه در ایران، نقش بسیار مهمی در ارائه کیفیت خدمات به اتباع ایرانی که قصد سفر به روسیه دارند را خواهد داشت.

رئیس آژانس گردشگری فدرال روسیه با تاکید بر اینکه تسهیل ویزا بین دو کشور می تواند افزایش حجم تردد گردشگران بین ایران و روسیه را افزایش دهد، افزود: این موضوع در روسیه هم در حال پیگیری است.

سافانوف اضافه نمود: برگزاری کارگاههای زنده برای معرفی ظرفیتها و پتانسیل های موجود در دو کشور، موجب آشناسازی مردم و بخش خصوصی در ایران و روسیه با این جاذبه ها می گردد.

وی تاکید نمود: آژانس فدرال گردشگری روسیه آمادگی همکاری با فعالان بخش خصوصی گردشگری ایران در تمامی بخش ها را دارد.

منبع: خبرگزاری مهر

به "دفتر نمایندگی اطلاع رسانی روسیه در ایران افتتاح می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دفتر نمایندگی اطلاع رسانی روسیه در ایران افتتاح می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید