دوچرخه سواری

تجربه ای متفاوت از اقامت در طبیعت با مجتمع گردشگری سیمین کنار

تجربه ای متفاوت از اقامت در طبیعت، می تونه برترین انتخاب برای آخر هفته ای که پیش رو دارید باشه، اما کجا و چه جوری، سوالی هست که در اولین مرحله پیش میاد. معمولا اقامت هم یکی از موضوعات نگران کننده هست چون بسیاری از افراد یا علاقه ای به کمپینگ ندارن و یا...

16 دی 1401

برترین مسیرهای پیاده روی کانادا؛ Sarrail Ridge Hike

اگر هوس طبیعت گردی نموده اید و می خواهید بعضی از برترین منظره ها کانادا را ببینید باید راستا Sarrail Ridge را بپیمایید. در طول این سفر از راستاهای جنگلی، چمنزارها، دریاچه ها، جویبارها و صخره های سر به فلک کشیده نهایت لذت را خواهید برد.

23 مرداد 1401

سوار بر لوکس ترین قطار سوئیس در سفری به منظره ها تماشایی

قطار گردشگری گلیشیر اکسپرس، آرام ترین قطار دنیا است؛ این قطار روی راه آهنی راه می پیماید که خود یکی از جاذبه های دیدنی سوئیس است.

7 خرداد 1401

رابط مغز و رایانه پای فرد معلول را به توییتر باز کرد

به گزارش خبرنگاران به نقل از اینترستینگ انجینرینگ، یک مرد 62 ساله استرالیایی مبتلا به ALS نخستین فرد در دنیا است که با یاری رابط مغز با رایانه پیامی ارسال می نماید.

20 بهمن 1400

راهنمای انتخاب چمدان

ممکن است برای خیلی ها پیش آمده باشد که از خود بپرسند چگونه با این همه تنوع رنگ و اندازه و جنس، چگونه چمدان مناسب برای نیاز خود را تهیه کنیم. سوال بجا و مناسبی است، در این مقاله می خواهیم با توجه به نیاز و وسیله نقلیه ای که با آن سفر می کنید، راهنمایی برای...

20 اسفند 1398