جشنواره فیلم کوتاه آموزشی ویژه روانشناسان در گیلان

به گزارش وبلاگ ایرانزمین، جشنواره ساخت فیلم های آموزشی کوتاه جهت کاهش عوارض و آسیب های روحی، روانی در قرنطینه خانگی ویژه روانشناسان توسط بهزیستی استان گیلان برگزار می گردد.

جشنواره فیلم کوتاه آموزشی ویژه روانشناسان در گیلان

به گزارش گروه استان های وبلاگ ایرانزمین، امیدی، جانشین معاونت امور توسعه و پیشگیری و عضو کمیته بیماری های واگیردار بهزیستی استان گیلان گفت: بهزیستی استان گیلان در راستای بحران همه گیری ویروس کرونا و بر اساس ضرورت قرنطینه خانگی افراد جامعه و همچنین طولانی بودن دوران گذار از اپیدمی و کاهش عوارض و آسیب های روحی، روانی مبتلا ناشی از آن، اقدام به اجرای جشنواره فیلم کوتاه (3 دقیقه ای) با هدف افزایش دانش عموم مردم در رابطه با حل مسائل احتمالی کرده است.

او اضافه نمود: از کلیه روانشناسان و صاحب نظران دعوت بعمل می آید تا در زمینه عناوین مطرح شده در جشنواره نسبت به تهیه و ساخت فیلم های آموزشی کوتاه جهت استفاده عموم مردم با زبان شیوا و روان اقدام کنند،شرکت کنندگان می توانند از همه عناوین مطرح شده به صورت جداگانه فیلم کوتاه تهیه کنند.

معاونت امور توسعه و پیشگیری استان گیلان با بیان اینکه از تولیدات به صورت آموزش همگانی در فضا های مجازی استفاده خواهد شد، گفت: بر این اساس خواهشمند است ضمن زیرنویس اسامی روانشناس مربوطه، عبارت بهزیستی استان گیلان نیز بصورت زیرنویس درج شود.

امیدی با اشاره به اینکه پس از آنالیز های لازم به ده اثر منتخب جوایز ارزنده تعلق خواهد گرفت و از تمامی محصولات بر اساس زمان تحویل اثر و تایید نهایی آن برای آموزش همگانی بهره برداری خواهد گشت،اضافه نمود: شرکت کنندگان میتوانند محصولات خود را پس تدوین نهایی به شماره 09385240217 ارسال کنند.

عط

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "جشنواره فیلم کوتاه آموزشی ویژه روانشناسان در گیلان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جشنواره فیلم کوتاه آموزشی ویژه روانشناسان در گیلان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید