پشت پرده پشیمانی باشگاه استقلال از خرید امتیاز فوتسال قم

به گزارش وبلاگ ایرانزمین، در شرایطی که هنوز برنامه ریزی و پیش بینی های فصل آینده مسابقات لیگ برتر فوتسال به صورت رسمی معین نشده است اما تیمداری باشگاه استقلال در این رقابت ها تا حد زیادی قطعی شده است.

پشت پرده پشیمانی باشگاه استقلال از خرید امتیاز فوتسال قم

استقلال که در پی تصمیم وزارت ورزش برای خصوصی سازی عزم خود را برای تیمداری در فوتسال جزم نموده است، از ماه ها پیش مذاکراتی با فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ فوتسال انجام داد تا شرایط حضورش در فصل آینده لیگ برتر مسجل گردد.

سازمان لیگ در جلسات مختلف، راهکارهایی را برای فراهم کردن حضور استقلال در این مسابقات آنالیز کرد. یکی از گزینه های سازمان لیگ، افزایش تعداد تیم ها از 14 به 16 تیم بود که باتوجه به بی رغبتی پرسپولیس برای تیمداری از یک سو و بالا رفتن هزینه های لیگ، این گزینه منتفی شد.

در نهایت مقرر شد استقلال با خرید امتیاز یک تیم لیگ رجحان، جواز حضور در این مسابقات را کسب کند. تیم فوتسال سوهان محمد سیما قم یکی از تیم هایی بود که به خاطر مسائل اقتصادی، بحث انحلال و واگذاری امتیازش حتی در لیگ گذشته مطرح بود. مذاکرات استقلال با این باشگاه برای خرید امتیازش طی هفته های گذشته صورت گرفت اما قیمت عجیب پیشنهادی از سوی قمی ها باعث پشیمانی استقلال شد.

مسئولان این باشگاه اعلام کردند در ازای دریافت 1 میلیارد و 500 میلیون تومان، امتیاز تیم خود را به استقلال می فروشند که از همان ابتدا با مخالفت استقلالی ها روبرو شد. هرچند که توجیه مدیران این تیم قمی برای این پیشنهاد، تسویه کردن بدهی 700 میلیون تومانی بود اما بازهم مسئولان استقلال راضی به خرید امتیاز این تیم نشدند. البته قمی ها شرط دیگری هم داشتند و آن این بود که استقلال خودش باید هزینه خروج از استان را هم پرداخت کند!

در نهایت مذاکرات استقلال با تیم ستارگان ورامین جدی شد و آنطور که گفته می گردد، توافق طرفین مراحل نهایی خود را طی می نماید؛ هرچند که مخالفان فروش امتیاز این تیم، هم در شهر ورامین و هم در تیم ستارگان کم نبودند.

منبع: خبرگزاری مهر

به "پشت پرده پشیمانی باشگاه استقلال از خرید امتیاز فوتسال قم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پشت پرده پشیمانی باشگاه استقلال از خرید امتیاز فوتسال قم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید