مثل آب خوردن استقلال را امروز می بریم ، منتظر جولان این بازیکن پرسپولیس در فینال باشید

به گزارش وبلاگ ایرانزمین، مهاجم سابق سرخ ها گفت: تیم پرسپولیس برنده دربی 101 است مگر آنکه اتفاقات و به نوعی داوری و اشتباهات بتواند مانع قهرمانی پرسپولیس گردد.

مثل آب خوردن استقلال را امروز می بریم ، منتظر جولان این بازیکن پرسپولیس در فینال باشید

به گزارش وبلاگ ایرانزمین سهراب انتظاری مهاجم اسبق پرسپولیس در رابطه با شانس تیم برنده در فینال جام حذفی گفت: قصد کری خواندن ندارم اما با توجه به بازیکنانی که در پرسپولیس حضور دارند و کادر فنی که روی نیمکت تیم قهرمان لیگ برتر می بینم معتقدم پرسپولیس مانند آب خوردن از سد استقلال می گذرد. تیم پرسپولیس فوتبال بهتری را ارائه می دهد و با در اختیار گرفتن مالکیت توپ و بستن فضاها و بازی تکضرب حتماً برنده خواهد شد و اجازه نخواهد داد تیم رقیب حرف خاصی در بازی داشته باشد.

مهاجم اسبق پرسپولیس در ادامه افزود: در این تیم بازیکنی مانند صادقی حضور دارد که می تواند یک تنه در خط میانی جولان دهد و با حضور او و جمعی از هافبک های طراز اول می توان نبض میانه میدان را در دست گرفت و کارهای تهاجمی استقلال را خنثی کرد. وقتی تمام موارد را در کنار هم قرار می دهم به این نکته می رسم که زور استقلال به پرسپولیس نمی رسد و سرخپوشان به لحاظ بدنی و فنی و تاکتیکی خیلی از استقلال بهتر و سرحال تر هستند به همین علت نتیجه بازی را به سود خودشان سرانجام خواهند داد.

انتظاری تأکید کرد: پرسپولیس از شخصیت قهرمانی بالایی برخوردار است به همین علت هم در چند سال اخیر بیشترین قهرمانی ها را در لیگ داشته و خودش را به عنوان قدرت اول و بلامنازع فوتبال ایران مطرح نموده است. تیم پرسپولیس برنده دربی 101 است مگر آنکه اتفاقات و به نوعی داوری و اشتباهات بتواند مانع قهرمانی پرسپولیس گردد.

بازیکن اسبق پرسپولیس افزود: پرسپولیس شرایط خیلی خوبی دارد و به نظرم فقط به لحاظ روحی روانی باید به بازیکنان پرسپولیس روحیه داد تا تیم به لحاظ انگیرشی بهتر گردد.

بازیکنان پرسپولیس هم جزو رجحانن بازیکنان تاریخ پرسپولیس هستند به همین علت با قهرمانی در جام حذفی و کسب سوپر جام بعد از قهرمانی در لیگ برتر به نوعی می توانند برای پرسپولیس تاریخ سازی نموده و دوباره بعد از چهار سال در هر دو جام قهرمانی را جشن بگیرند و برای تیم و هوادارانشان نام خودشان را جاودانه نمایند.

انتظاری در رابطه با برخی از تصورات که تیم استقلال را حذفی بازتر از پرسپولیس می دانند این گونه می گوید: بازیکنان فعلی پرسپولیس رجحانن بازیکنان ایران هستند و تلفیقی از بازیکنان جوان و باتجربه ایرانی تیم پرسپولیس را بحق تبدیل به رجحانن تیم تاریخ ایران ساخته است از این رو معتقدم پرسپولیس حتماً می تواند در جام حذفی هم گوی سبقت را از تیم رقیب برباید؛ در بین بازیکنان باتجربه پرسپولیس بازیکنی مانند وحید امیری حضور دارد که مانند قالی کرمان است یا بازیکنانی مانند دانیال، صادقی، سروش و ترابی که هر تیمی آرزوی داشتن آنها را دارد از این رو حتماً می توان با چنین تیمی بر هر تیمی حتی تیم رقیب هم رجحان داشت.

منبع: همشهری آنلاین

به "مثل آب خوردن استقلال را امروز می بریم ، منتظر جولان این بازیکن پرسپولیس در فینال باشید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مثل آب خوردن استقلال را امروز می بریم ، منتظر جولان این بازیکن پرسپولیس در فینال باشید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید