پیشنهاد وسوسه انگیز پرسپولیس به ستاره استقلال، چرخش عجیب علی کریمی

به گزارش وبلاگ ایرانزمین، اعضای هیات مدیره استقلال بعد از مذاکره با محمد نادری مدافع چپ تیم پرسپولیس با وی توافق نموده و در اقدامی عجولانه و پیش از مکاتبه با تیم کورتریک بلژیک، اقدام به عقد قرارداد با وی و رسانه ای کردن این قرارداد کردند که این موضوع برای آنها فراوری دردسر کرد.

پیشنهاد وسوسه انگیز پرسپولیس به ستاره استقلال، چرخش عجیب علی کریمی

قرارداد آبی ها با محمد نادری نه تنها برای خودشان دردسر ایجاد کرد، بلکه باعث شد باشگاه پرسپولیس هم از سوی طرفدارانش تحت فشار قرار گیرد و مدیران این باشگاه را بر آن دارد تا در اقدامی مقابله به مثل گونه، به اردوی استقلال پاتک بزنند.

با اینکه سرخ پوشان هر 7 سهمیه لیگ فزونی خود را جذب نموده اند، اما حالا آنها نیم نگاهی به جذب علی کریمی ستاره تیم استقلال دارند که همچنان از تمدید با این تیم خودداری نموده است.

وبلاگ ایرانزمین کسب اطلاع کرد در حالی که علی کریمی در دو راهی بین سپاهان و استقلال گیر نموده و هنوز تصمیم نهایی اش را نگرفته، پرسپولیس نیز با پیشنهادی وسوسه انگیز این بازیکن را دچار تردید نموده است.

پرسپولیسی ها که مثل استقلالی ها مدیرعامل ندارند، می خواهند با جذب علی کریمی از فشار طرفداران خود خارج شده و ضربه محکمی در مقابل از دست دادن نادری، به رقیب دیرینه خود بزنند.

علی کریمی هم که قرار بود روز سه شنبه برای انجام مذاکرات نهایی به باشگاه استقلال برود پس از دریافت این پیشنهاد در چرخشی عجیب ترجیح داد فعلاً پاسخ تماس های استقلالی ها را هم ندهد و منتظر اتفاقات روزهای آینده باشد.

منبع: خبرگزاری مهر

به "پیشنهاد وسوسه انگیز پرسپولیس به ستاره استقلال، چرخش عجیب علی کریمی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیشنهاد وسوسه انگیز پرسپولیس به ستاره استقلال، چرخش عجیب علی کریمی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید