ولاسکو: هرگز تسلیم این شرایط سخت نخواهیم شد، عاشقانه ایران و مردمش را دوست دارم

به گزارش وبلاگ ایرانزمین، خولیو ولاسکو در پیغام تبریک نوروزی خود به رئیس فدراسیون والیبال و مردم ایران گفت: شرایط سختی در دنیا حکمفرماست، اما تسلیم نخواهیم شد.

ولاسکو: هرگز تسلیم این شرایط سخت نخواهیم شد، عاشقانه ایران و مردمش را دوست دارم

به گزارش وبلاگ ایرانزمین و به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، ولاسکو در پیغامی ضمن تبریک نوروز به داورزنی و مردم ایران، تأکید کرد که شرایط سختی در دنیا به دلیل شیوع و گسترش ویروس کرونا حکمفرماست، اما مردم تسلیم نخواهند شد و این بیماری را شکست خواهند داد.

وی در ادامه پیغام خود یادآور شد: این روزها، روزهای خیلی سختی برای همه در دنیا است، مخصوصاً برای مردم ایران و ایتالیا. با این حال امیدوارم شما و خانواده عظیم والیبال ایران، در صحت و سلامتی بوده و نوروز خیلی خوبی داشته باشید.

سرمربی اسبق تیم ملی والیبال ایران همچنین خاطرنشان نموده است: چالش سختی پیش روی ماست، اما می توانیم پیروز شویم و تسلیم نخواهیم شد.

ولاسکو در پیغام خود آورده اشت: من عاشقانه ایران و مردمش را دوست دارم. حال همه ما خوب است و در قرنطینه خانگی به سر می بریم. اما به کارم ادامه می دهم و به وسیله اسکایپ، جلساتم را با مربیان برگزار می کنم و فایل ویدیویی برای بازیکنان می فرستم تا در خانه تمرین نمایند.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "ولاسکو: هرگز تسلیم این شرایط سخت نخواهیم شد، عاشقانه ایران و مردمش را دوست دارم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ولاسکو: هرگز تسلیم این شرایط سخت نخواهیم شد، عاشقانه ایران و مردمش را دوست دارم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید