خبرنگاران رسول پناه: نگاه پرسپولیس صعود به فینال لیگ قهرمانان است

به گزارش وبلاگ ایرانزمین، تهران- خبرنگاران- سرپرست باشگاه پرسپولیس، گفت: نگاه ما ابتدا رسیدن به عنوان نخست در جام حذفی و سپس صعود به فینال لیگ قهرمانان آسیا است.

خبرنگاران رسول پناه: نگاه پرسپولیس صعود به فینال لیگ قهرمانان است

به گزارش وبلاگ ایرانزمین، مهدی رسول پناه شنبه شب در گفت و گویی، گفت: با این شرایط بحران کرونا نامه ای به فدراسیون فوتبال فرستادیم تا بعد از بازی با ذوب آهن در تهران جشن قهرمانی را برگزار کنیم. پرسپولیس تیم عظیمی است و با این قهرمانی که ثبت کرد، ارزش برند پرسپولیس و هواداران زیاد شد. باید جشنی درخور شان پرسپولیس برگزار کنیم و امیدواریم فدراسیون با ما همکاری و جام را برای بازی با ذوب آهن آماده کند.

وی اضافه کرد: اگر بخواهیم جشن قهرمانی را با سایپا برگزار کنیم، به روزهای محرم هم می خوریم. همچنین درخواست کردیم تا یک هزار تماشاگر با رعایت پروتکل بهداشتی به صورت پراکنده در استادیوم آزادی حضور یابند. این امر قابل اجراست و مسوولیتش را قبول می کنیم.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس ادامه داد: وقتی سرپرستی را برعهده گرفتم غیرمنتظره و شب عید و بحث کرونا بود. شرایط باشگاه با آن بدهی های سنگین خوب نبود. بعضی به جای تبریک تسلیت می گفتند که چرا قبول کردی. بالاخره باید می پذیرفتم زیرا رییس هیات مدیره بودم و این مسوولیت را با جان و دل قبول کردم زیرا واقعا پرسپولیس را دوست داشتم و یکی از هواداران دوآتشه این تیم بودم. به جرات بگویم در پنجاه سال قدمت پرسپولیس چنین مشکلاتی نداشتیم.

رسول پناه یادآور شد: دستمزد بازیکنان را در حدود 75 درصد، پاداش نیم فصل را تا قبل از کرونا پرداخت کردیم و پاداش قهرمانی نیز تا آخر فصل به آنان پرداخت می کنیم. افشین پیروانی این پاداش ها را محاسبه کرد و با مصوبه هیات مدیره پرداخت می گردد.

وی گفت: برانکو دچار بی مهری و ظلم شد و مدیران قبلی نتواستند دستمزدش را پرداخت نمایند و او ناراحت شده بود. برای پرداخت مطالبات وی با توجه به شکایت برانکو به فیفا، نامه ای به او زدیم و از او تشکر و درخواست تخفیف کردیم. به هر حال منتظریم تا 15 مرداد نسبت به پرداخت مطالبات برانکو اقدام کنیم. همانطور که می دانید برای پرداخت مطالبات زلاتکو ایوانکوویچ و ایگور پانادیچ هم نامه ای به فیفا زدیم تا نسبت به آن مطالباتی که در فیفا داریم از آن کسر و پرداخت گردد. همچنین مطالبات مارکو و بخشی از پرداختی برانکو را در این هفته انجام می دهیم. مطالبه اصلی برانکو یک میلیون و 750 میلیون یورو بود ولی بعد از شکایت، فیفا یک میلیون و 50 هزار یورو را برای او معین می نماید. به همین دلیل با 5 درصد تاخیر و در حدود یک میلیون 113 هزاریورو باید به او پرداخت گردد.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس یادآور شد: مدیران قبلی باشگاه با آن بحران هایی که پیش آمده باید در همان زمان مطالبات او را پرداخت می کردند و این کار انجام نشد و الان گردن ما افتاده است. باید 50 میلیارد تومان به برانکو و 580 هزار دلار به کالدرون پرداخت کنیم. کالدرون تمایل خود را برای تخفیف و بخشش اعلام نموده است.

وی اضافه کرد: مهم ترین مساله در بحث مدیریت باشگاه، ایجاد درآمد پایدار است که انجام دادیم. وقتی مدیریت را برعهده گرفتم، در حدود 22 میلیارد دلار درآمد داشتیم. در این شرایط مالی یک ریال هم از فردی نگرفتیم و با همکاری کارگزار خود مطالبات بازیکنان را پرداخت و با بعضی از طلبکاران تسویه حساب کردیم. پرداخت مطالبات خارجی در 11 پرونده است که مطالبات نیلسون، گابریل پرداخت شد. برای پرداختی برانکو و 2 دستیارش به فیفا نامه زدیم تا از محل مطالبات پرسپولیس در فیفا کسر گردد.

رسول پناه گفت: مطالبات برانکو دغدغه عظیم هواداران است و باید پرداخت گردد. هر چقدر پرداخت نکنیم، به ضرر ماست. شرایط ارز هر روز بدتر می گردد و پیش از گران شدن دلار می توانستیم با مبلغ کمتری به برانکو پرداختی داشته باشیم. به همه هواداران بگویم که یک ریال تعهد نه در زمینه قراردادها و نه تعهد پرداختی برای فصل آینده مدیریتی باشگاه ایجاد نمی کنیم. حتی پول هواپیمای چارتر بازیکنان را نقدی پرداخت کردیم. هزینه های سفر از 2 دوره قبل با کلی بدهی هنوز به گردن ماست اما دیگر تعهد ایجاد نکردیم زیرا هزینه باشگاه خیلی بالاست و توانستیم در پرداخت هزینه ها پیروز باشیم.

وی ادامه داد: این تیم در اوج است و بهترین بازیکنان را داریم که باعث افتخار پرسپولیس و فوتبال ایران هستند. پرسپولیس باعث افتخار آسیا هم هست. قطعا نگاه ما بعد از قهرمانی جام حذفی به قهرمانی آسیاست. با توجه به مشکلاتی که داریم می دانیم از 2 بازی یک امتیاز کسب کردیم باز هم می توانیم به فینال قهرمانی آسیا برسیم.

منبع: ایرنا

به "خبرنگاران رسول پناه: نگاه پرسپولیس صعود به فینال لیگ قهرمانان است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران رسول پناه: نگاه پرسپولیس صعود به فینال لیگ قهرمانان است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید