هشدار مقام ارشد پیشگیری از بیماری های آمریکا درباره دروغ پردازی مشاور جدید کرونایی ترامپ

به گزارش وبلاگ ایرانزمین، مدیر مرکز کنترل و پیشگیری بیماری آمریکا به شدت از ارائه اطلاعات نادرست و گمراه کننده توسط ترامپ درباره شیوع ویروس کرونا ابراز نگرانی نموده است.

هشدار مقام ارشد پیشگیری از بیماری های آمریکا درباره دروغ پردازی مشاور جدید کرونایی ترامپ

به گزارش گروه بین الملل وبلاگ ایرانزمین به نقل از ان بی سی نیوز، رابرت ردفیلد مدیر مرکز کنترل و پیشگیری بیماری آمریکا در اظهاراتی تاکید نمود: دکتر اسکات اطلس که به تازگی به تیم مقابله با ویروس کرونای دولت ترامپ ضافه شده است، اطلاعات و آمارهای گمراه کننده و نادرستی را درباره مسائل مختلف از جمله کارایی و تاثیر ماسک، آسیب پذیربودن جوانان در برابر ویروس کرونا با ترامپ به اشتراک می گذارد و رئیس جمهور آمریکا نیز این اطلاعات نادرست را به افکار عمومی القا می نماید.

جدیدترین خبرها و تحلیلهای ایران و دنیا را در کانال تلگرامی وبلاگ ایرانزمین بخوانید. (کلیک کنید)

بر اساس این گزارش ردفیلد اضافه نمود: همه چیزهایی که او می گوید، نادرست است. دکتر اطلس هیچ سابقه ای در زمینه بیماری های عفونی یا سلامت و بهداشت عمومی ندارد.

دکتر اطلس در ماه اوت وارد کاخ سفید شده است. بیشتر کارشناسان بهداشت سلامت بر این باورند که استفاده از ماسک تاثیر مهمی در جلوگیری از گسترش و شیوع ویروس کرونا دارد. ترامپ بارها این مساله را زیر سئوال برده است که آیا ماسک می تواند در جلوگیری از گسترش این ویروس موثر باشد یا نه.

ردفیلد گفت: اگر همه ما از ماسک استفاده نموده بودیم، این ویروس طی 8 تا 12 هفته خاتمه یافته بود.

مدیر مرکز کنترل و پیشگیری بیماری آمریکا پیش بینی نموده است که بیشتر آمریکایی ها تا جولای 2021 میلادی در برابر ویروس کرونا واکسینه خواهند شد. انتظار می رود تا اواخر مارس یا اوایل آوریل بیش از 700 میلیون دوز واکسن کرونا در دسترس باشد که این مقدار واکسن برای 350 میلیون نفر کافی خواهد بود.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "هشدار مقام ارشد پیشگیری از بیماری های آمریکا درباره دروغ پردازی مشاور جدید کرونایی ترامپ" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هشدار مقام ارشد پیشگیری از بیماری های آمریکا درباره دروغ پردازی مشاور جدید کرونایی ترامپ"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید