نگرانی کارشناسان از حضور تماشاگران در المپیک

به گزارش وبلاگ ایرانزمین، کارشناسان بهداشتی همچنان نسبت به برگزاری بازی های المپیک با حضور تماشاچیان محلی نگران هستند و این اقدام را عامل احتمالی شیوع دوباره کرونا می دانند.

نگرانی کارشناسان از حضور تماشاگران در المپیک

به گزارش گروه بین الملل وبلاگ ایرانزمین به نقل از ان اچ کی، در حالی که تنها کمی بیش از یک ماه به برگزاری بازی های المپیک به جای مانده است، متخصصان بهداشت ژاپن می گویند با توجه به شیوع ویروس کرونا، ممکن است دادن اجازه ورود به تماشاچیان محلی برای تماشا این بازی ها مناسب نباشد.

اومی شیگرو، رئیس هیئت مشاوران دولت، گفت ما معتقدیم که برگزاری بازی ها بدون حضور تماشاچیان مطلوب ترین گزینه برای به حداقل رساندن خطرات شیوع این ویروس است.

اومی و 25 متخصص دیگر روز آدینه دیدگاه های خود را به برگزار نمایندگان بازی های توکیو و دولت ارائه دادند.

آن ها هشدار می دهند که حتی اگر فرایند واکسن در سراسر ژاپن به خوبی ادامه یابد، موارد تازه ابتلا ممکن است در ماه های ژوئیه و اوت افزایش یابد.

آن ها بعلاوه خاطرنشان می نمایند که انواع مسری تر این ویروس می توانند سرعت توسعه شیوع این بیماری را تسریع نمایند.

در این پیشنهادات آمده است که در صورت اجازه ورود تماشاچیان داخلی به مکان های برگزاری رویدادها، باید محدودیت های شدیدتری نسبت به شرایط پیشین اتخاذ گردد.

این کارشناسان می گویند که شرکت نمایندگان باید به ساکنان محلی محدود شوند تا مانع از رفت و آمد مردم بین استان های مختلف شوند.

آن ها اضافه می نمایند که دولت و سازمان دهندگان باید در صورت مشاهده علائم افزایش شیوع بیماری، ورود تماشاچیان را ممنوع نمایند.

رئیس کمیته برگزاری می گوید حداکثر تعداد تماشاچیان مطابق با دستورالعمل دولت در خصوص برگزاری رویدادهای عظیم مشخص می گردد. مقامات قصد دارند در ماه آینده محدودیت ظرفیت را از پنج هزار نفر به ده هزار نفر کاهش دهند.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "نگرانی کارشناسان از حضور تماشاگران در المپیک" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نگرانی کارشناسان از حضور تماشاگران در المپیک"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید