خبرنگاران سهراب مرادی نهم اسفند روی تخته می رود

به گزارش وبلاگ ایرانزمین، تهران- خبرنگاران- سهراب مرادی تنها نماینده وزنه برداری در مسابقات گزینشی غرب آسیا نهم اسفند به روی تخته می رود.

خبرنگاران سهراب مرادی نهم اسفند روی تخته می رود

مسابقات وزنه برداری قهرمانی غرب آسیا به عنوان یکی از مراحل گزینشی بازی های المپیک 2020 توکیو از امروز (چهارشنبه) در شهر دبی شروع شد و تنها نماینده ایران سهراب مرادی در این رقابت ها حضور می یابد.

در واقع هفت وزنه بردار زن و مرد کشورمان باید در این رقابت ها شرکت می کردند که بدلیل شیوع ویروس کرونا مسئله ای برای اعزام ملی پوشان به امارات به وجود آمد و پرواز آنان به این کشور ممنوع شد.

علی هاشمی و رضا بیرالوند در بخش مردان، سیده الهام حسینی، پریسا جهانکفریان، الناز باجلانی و فروغ یونسی در بخش زنان نتوانستند راهی این رقابت ها شوند

اما سهراب مرادی به همراه محسن بیرانوند دبیر فدراسیون وزنه برداری از هفته گذشته راهی این مسابقات شد. او باید نهم اسفند در دسته 96 کیلوگرم گروه اول به روی تخته برود.

ورودی او در این مسابقات 360 کیلوگرم است که در قیاس با رقبایش بیشترین ورودی را از آن نموده است. یوسف علی آلوتامان از قزاقستان با ورودی 260 کیلوگرم، شرف الدین آمریدینو از ازبکستان با ورودی 280 کیلوگرم و حسن عیسی از یمن با ورودی 180 کیلوگرم در این دسته قرار دارند. وزنه برداران ازبکستانی و قزاقستانی در رده جوانان در این مسابقات شرکت می نمایند.

مرادی شاخص ترین چهره حاضر در مسابقات است. او که در 6 ماه دوم سال تنها در مسابقات گزینشی سوئیس وزنه زد باید در امارات وزنه بالایی بزند تا شانس رسیدن به جمع نفرات برتر برای کسب سهیمه المپیک توکیو را داشته باشد.

سطح مسابقات وزنه برداری غرب آسیا نقره ای است. مسابقات قهرمانی آسیا که اواخر فروردین 1399 در ازبکستان برگزار می گردد سطح طلایی است.

منبع: ایرنا

به "خبرنگاران سهراب مرادی نهم اسفند روی تخته می رود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران سهراب مرادی نهم اسفند روی تخته می رود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید