نقش روابط عمومی سایبر در توسعه گردشگری منطقه ها آزاد کشور منتشر شد

به گزارش وبلاگ ایرانزمین، کتاب نقش روابط عمومی سایبر در توسعه گردشگری منطقه ها آزاد کشور مبتنی بر دیدگاهی متفاوت از نقش و عملکرد رسانه ها در حوزه گردشگری از سوی انتشارات بانژ به بازار عرضه شد.

نقش روابط عمومی سایبر در توسعه گردشگری منطقه ها آزاد کشور منتشر شد

به گزارش گروه فرهنگی وبلاگ ایرانزمین، کتاب نقش روابط عمومی سایبر در توسعه جهانگردی منطقه ها آزاد کشور مبتنی بر دیدگاهی متفاوت از نقش و عملکرد رسانه ها در حوزه جهانگردی به قلم محمدجواد یافتیان و محبوبه مرادی از سوی انتشارات بانژ منتشر و به بازار عرضه شد.

در این کتاب آمده جهانگردی نه تن ها به مثابه ابزاری بالقوه برای حل بعضی مسائل در زمینه های اجتماعی، فرهنگی، سیاسی و مالی مطرح است، بلکه بعلاوه به عنوان یکی از عناصر جدایی ناپذیر راهبرد توسعه جوامع نیز شناخته می گردد.

نگارندگان کتاب یاد شده عنوان می نمایند در کنار این مزایا، هم زمان با توسعه فناوری های نوین ارتباطی در انتها قرن بیستم، شرایط تازه ای برای تسهیل در دسترسی به اخبار و اطلاعات فراهم شد از این رو با توجه با وسعت سرزمینی و تنوع اقلیمی منطقه ها آزاد هفت گانه ایران عزیزمان، می توان با استفاده بهینه از ابزار های فناوری های ارتباطی به فعالیت در فضای سایبر در راستای توسعه حوزه نفوذ و جذب جهانگرد پرداخت.

کتاب نقش روابط عمومی سایبر در توسعه جهانگردی منطقه ها آزاد کشور در چهار فصل به حوزه های روابط عمومی سایبر، جهانگردی و منطقه ها آزاد و تکنیک های اطلاع رسانی و نهایتا به ارائه راه حل برای مخاطبان تخصصی این حوزه می پردازد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "نقش روابط عمومی سایبر در توسعه گردشگری منطقه ها آزاد کشور منتشر شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نقش روابط عمومی سایبر در توسعه گردشگری منطقه ها آزاد کشور منتشر شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید