فراخوان مشمولان پایه خدمتی اردیبهشت به سربازی

به گزارش وبلاگ ایرانزمین، سازمان وظیفه عمومی انتظامی کشور در اطلاعیه ای کلیه مشمولان دارای برگ آماده به خدمت به تاریخ اردیبهشت 1401 را به خدمت سربازی فراخواند.

فراخوان مشمولان پایه خدمتی اردیبهشت به سربازی

به گزارش گروه اجتماعی وبلاگ ایرانزمین، سازمان وظیفه عمومی در اطلاعیه ای اظهار داشت: کلیه مشمولانی که برگ آماده به خدمت به تاریخ اردیبهشت ماه سال 1401 دریافت نموده اند، باید با مراجعه به یکی از دفاتر خدمات الکترونیک انتظامی (پلیس+10)، برگ معرفی نامه مشمولان به مراکز آموزش را دریافت و برابر اطلاعات مندرج در آن اقدام نمایند.

این دسته از مشمولان باید روز پنج شنبه یکم اردیبهشت ماه سال 1401 در ساعت، محل و مراکزی که در برگ معرفی نامه مشمولان اعلام شده، حضور یابند و به خدمت دوره ضرورت اعزام شوند.

مشمولان اعزامی باید کارت تزریق واکسیناسیون کووید 19 و واکسن مننژیت و دوگانه را در روز اعزام به همراه داشته باشند.

مشمولان باید اصل مدارک مورد احتیاج اعم از برگ آماده به خدمت، برگ محل مراجعه، برگ واکسیناسیون، کارت ملی و شناسنامه و مدارک مربوط به شرایط خاص را به همراه خود داشته باشند.

در این اطلاعیه آمده است، عدم حضور به موقع در زمان و محل های معین شده، غیبت محسوب شده و برابر ماده 10 و 58 قانون خدمت وظیفه عمومی با آنان رفتار خواهد شد.

دراین اطلاعیه ذکرشده است، متقاضیان در صورت احتیاج به اطلاعات بیشتر می توانند به وسیله پایگاه اطلاع رسانی سازمان به نشانی www.vazifeh.police.ir، سامانه تلفن گویا به شماره 096480 و یا کانال خبرسربازی در پیغام رسان سروش به نشانی khabaresarbazi @ از آخرین اخبار مربوطه آگاه شوند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "فراخوان مشمولان پایه خدمتی اردیبهشت به سربازی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فراخوان مشمولان پایه خدمتی اردیبهشت به سربازی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید