رشته های جشنواره فرهنگی و هنری فردا به تفکیک دوره های تحصیلی

به گزارش وبلاگ ایرانزمین، تهران (پانا) - جشنواره فرهنگی و هنری نمایشگاه خلاقیت دانش آموزان است؛ این مسابقات نمایشگاهی است از بسترهای خلاقه دانش آموزان که می تواند در عرصه تعلیم و تربیت جریان سازی کند.

رشته های جشنواره فرهنگی و هنری فردا به تفکیک دوره های تحصیلی

با برگزاری جشنواره های فرهنگی هنری فضایی برای رشد و شکوفایی استعدادهای دانش آموزان در خارج از مدرسه فراهم می گردد؛ مسابقات فرهنگی و هنری این ظرفیت را دارد که به شکوفایی استعدادهای همه دانش آموزان یاری کند و به لحاظ تنوع رشته ها بر اساس نیازهای روز دانش آموزان و در بخش های مختلف است.

جشنواره فرهنگی هنری فردا در ایجاد انگیزه و جهت دهی استعدادهای دانش آموزان و شکوفایی بخش مهمی از استعدادهای آن ها و نوع اشتغالشان در فضای خارج از مدرسه نقش مهم و مؤثری دارد؛ جشنواره فرهنگی و هنری یک زمینه مهارتی شغلی برای آینده دانش آموزان است.

جشنواره فرهنگی و هنری نمایشگاه خلاقیت دانش آموزان است؛ این مسابقات نمایشگاهی است از بسترهای خلاقه دانش آموزان که می تواند در عرصه تعلیم و تربیت جریان سازی کند.

جشنواره فرهنگی هنری فردا، در گام نخست محصول کوشش مربیان و معاونین پرورشی و فرهنگی مدارس، مربیان فنی گروه های دانش آموزی و بیش از 1400 کارشناس فرهنگی هنری و معاون پرورشی و تربیت بدنی ادارات منطقه ها و شهرستان های سراسر کشور است که با پشتیبانی 1100 مدیر و دست اندرکاران کانون های فرهنگی تربیتی و راهبران فعالیت های فرهنگی و هنری در سطح استان ها شامل بیش از 60 کارشناس فرهنگی هنری، 32 رئیس اداره فرهنگی هنری، اردوها و فضاهای پرورشی کشور و 32 معاون پرورشی فرهنگی استان ها به دست آمده است.

دبیرخانه جشنواره در اداره کل آموزش و پرورش شهرستان های تهران که میزبانی کشوری این جشنواره را عهده دار بودند، است.

نمایه رشته ها و گرایش های جشنواره فرهنگی و هنری فردا به تفکیک دوره های تحصیلی

منبع: خبرگزاری پانا

به "رشته های جشنواره فرهنگی و هنری فردا به تفکیک دوره های تحصیلی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رشته های جشنواره فرهنگی و هنری فردا به تفکیک دوره های تحصیلی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید