رستگاری دقیقه نودی توپچی ها مقابل منچستر

به گزارش وبلاگ ایرانزمین، تیم فوتبال آرسنال پیروز شد با نتیجه 3 بر 2 حریفش منچستریونایتد را شکست دهد و جایگاهش را در صدر جدول لیگ برتر انگلیس تثبیت کند.

رستگاری دقیقه نودی توپچی ها مقابل منچستر

به گزارش ایسنا، در ادامه هفته بیست ویکم لیگ برتر فوتبال انگلیس، تیم فوتبال منچستریونایتد در استادیوم امارات مهمان آرسنال بود که در انتها با نتیجه 3 بر 2 مغلوب شد.

در این ملاقات، آرسنال ابتدا به وسیله مارکوس رشفورد از حریف خود عقب افتاد اما دقایقی بعد، انکتیا بازی را به تساوی کشاند تا نیمه نخست با تساوی یک بر یک به انتها برسد. در نیمه دوم، بوکایو ساکا آرسنال را پیش انداخت اما 6 دقیقه بعد، لیساندرو مارتینز گل تساوی شیاطین سرخ را وارد دروازه رمزدیل کرد.

این انتها کار نبود و آرسنال روی کار ترکیبی و با همکاری مثلث زینچنکو، اودگارد و انکتیا پیروز شد در دقیقه 90 دروازه حریفش را باز کند و 3 امتیاز این ملاقات خانگی را کسب کند.

ساعتی پیش از این ملاقات نیز، منچسترسیتی با درخشش ارلینگ هالند پیروز شد با 3 گل ولورهمپتون را مغلوب کند. هر 3 گل سیتی زن ها را در این ملاقات، هالند وارد دروازه گرگ ها کرد.

در جدول مسابقات، آرسنال با 50 امتیاز صدرنشین است و منچسترسیتی با 45 امتیاز در رده دوم است. منچستریونایتد نیز با 39 امتیاز و تفاضل گل کمتر نسبت به نیوکاسل در رده چهارم نهاده شد.

منبع: فرارو

به "رستگاری دقیقه نودی توپچی ها مقابل منچستر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رستگاری دقیقه نودی توپچی ها مقابل منچستر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید