اسپانیا برابر کرواسی؛ خاطره 2016 پاک می گردد؟

به گزارش وبلاگ ایرانزمین، کرواسی 5 سال پیش در یورو 2016 به نوعی مسبب حذف زودهنگام اسپانیا شد. بازی فردا فرصتی برای انتقام گیری لاروخاست.

اسپانیا برابر کرواسی؛ خاطره 2016 پاک می گردد؟

به گزارش گروه ورزشی وبلاگ ایرانزمین، فردا از ساعت 20.30 اسپانیا در یک هشتم نهایی یورو 2020 به مصاف کرواسی خواهد رفت. برخورد اسپانیایی ها با لوکا مودریچ و یارانش می تواند بسیار مجذوب کننده باشد.

این اولین بار است که دو تیم در یک بازی حذفی به مصاف هم می فرایند و پیش از این تنها در دورهای گروهی و هم بازی های محبت آمیز برابر هم به میدان رفته اند. اسپانیا 4 بار پیروز شده، سه بار کرواسی و سه بازی هم مساوی شده است.

دو تیم در یورو 2016 هم گروه بودند و کرواسی توانست با فزونی دو گله بر اسپانیا این تیم را در یک هشتم نهایی به مصاف ایتالیا بفرستد. اسپانیا در ادامه با شکست برابر آتزوری وداعی زودهنگام با رقابت ها داشت.

دو سال بعد اسپانیا در اولین بازی تحت راهنمایی لوئیس انریکه توانست در لیگ ملت های اروپا با شش گل بر کرواسی پیروز گردد و انتقام بگیرد ولی در بازی برگشت 3-2 باخت و با شکستی دیگر از انگلیس نتوانست به دور بعد صعود کند.

اسپانیا بدون شک در پی پیروزی در بازی فردا و گرفتن انتقام 5 سال پیش است. لاروخا در صورت پیروزی باید به مصاف برنده فرانسه و سوئیس برود.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "اسپانیا برابر کرواسی؛ خاطره 2016 پاک می گردد؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اسپانیا برابر کرواسی؛ خاطره 2016 پاک می گردد؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید