مصالح ساختمانی

کاخ شارلوتنبورگ ، یادگار پادشاهی پروس

کاخ شارلوتنبورگ ، یادگار پادشاهی پروسدر این مقاله از وب سایت مجله گردشگری خبرنگاران درباره کاخ شارلوتنبورگ ، یادگار پادشاهی پروس ، سخن خواهیم گفت.

19 شهریور 1401

آیا گواهی جعلی در مراکز معاینه فنی کشور صادر شده است؟

معاینه فنی تست و آزمایشی برای تشخیص مقدار سلامت خودرو است. چند سالی است که پلیس راهنمایی و رانندگی داشتن برگه معاینه فنی خودرو را برای رانندگان اجباری نموده است.

6 مرداد 1401

انجماد 4200 تریلیون تومان سرمایه ایرانی ها در خانه های خالی

محمد مهدی حاتمی؛ آخرین سرشماری عمومی نفوس و مسکن در سال 1395، نشان می دهد که درآن سال حدود 25 میلیون خانوار در ایران زندگی می نموده اند. از آن سو، در همان زمان موجودی مسکن در کشور هم کمابیش معادل 25 میلیون و 412 هزار واحد مسکونی بوده است. به عبارت ساده، موجودیِ...

19 خرداد 1401

15 مکان دیدنی در جهان که سوژه عکاسان است (قسمت اول)

هرچیزی می تواند سوژه یک عکاس باشد. از منظره ها طبیعی گرفته تا وسایل ساده اطرافمان، ولی برخی منظره ها در جهان برای عکاسی معروف هستند.با خبرنگاران همراه شوید تا سوژه های معروف عکاسی در جهان را بشناسید.

28 اردیبهشت 1401

وزیر صنعت: برنامه تحول صنعت خودرو در 9 محور رونمایی می گردد

وزیر صنعت، معدن و تجارت اعلام نمود: برنامه ای در قالب 9 محور برای تحول در صنعت خودرو داریم که همه چالش ها و راه چاره های آن را در بر می گیرد که این برنامه به زودی منتشر می گردد.

12 اسفند 1400

اجرای طرح زوج و فرد فردا از درب منازل

فردا دوشنبه 16 بهمن ماه مدارس ابتدایی به دلیل آلودگی هوا تعطیل است، فعالیت معادن شن و ماسه متوقف خواهد بود و طرح زوج و فرد از درب منازل اجرا می شود.

28 بهمن 1400

شکستگی استخوان در کودک

استخوان ها بسیار محکم هستند، ولی حتی استخوان ها نیز مانند مدادهای چوبی تحت فشار خم می شوند و می شکنند. اگر فشار خیلی زیاد یا ناگهانی باشد، استخوان کاملاً می شکند و از هم جدا می شود. شکستگی انواع مختلفی دارد و استخوان ممکن است مو بردارد یا مانند شاخه...

29 آبان 1400

شفاف سازی از 8 افزایش سرمایه مهم، شرکت ها در حال اصلاح قیمت ها

خبرنگاران: دیروز 11 خرداد 1400، هشت افزایش سرمایه نو شفاف سازی شدند.

2 مرداد 1400

شروع طرح کوچه دوستی در دومین معبر منتخب محله نعمت آباد

خبرگزاری خبرنگاران- طرح کوچه دوستی در دومین معبر منتخب محله نعمت آباد با هدف شاداب سازی بافت فرسوده این محله کلید خورد.

26 خرداد 1400

خبرنگاران دنیا در 1399 ، افغانستان و ارتباط ریلی با ایران

کابل - خبرنگاران - افغانستان در آسیای مرکزی در سال 1399 اگرچه با چالش ها و مسائل های زیاد دست و پنجه نرم کرد اما در کنار آنها پیشرفت ها و موفقیت هایی هم داشت که افتتاح دو خط آهن با همسایه های غربی و شمالی به ویژه افتتاح خط راه آهن خواف - هرات مهمترین دستاورد...

21 فروردین 1400

شرایط شرکت های بورسی سهام عدالت در 17 شهریور

شرایط شرکت های بورسی سهام عدالت و نوسان قیمت هر سهم در این گزارش قابل مشاهده است.

30 مهر 1399