10 انتظاری که از بازسازی لست آو آس 1 داریم

به گزارش وبلاگ ایرانزمین، بازسازی لست آو آس 1 کمتر از دو ماه دیگر عرضه می گردد و اگرچه واکنش های اولیه رونمایی از این نسخه تا حدودی ضد و نقیض بوده است، اما هنوز چیزهای زیادی وجود دارد که اطلاعاتی در خصوص آن نداریم. با این حال به نظر می رسد که هدف اصلی سازندگان، بازسازی بازی اول سری با پیشرفت های گیم پلی دنباله اش است. از آنجایی که استودیوی ناتی داگ در رابطه با اینکه The Last of Us Part 1 چه بهبودهایی را خواهد داشت، در حال حاضر جزئیات خاصی منتشر نکرده است، در این مقاله به 10 انتظاری که از این بازی داریم، خواهیم پرداخت.

10 انتظاری که از بازسازی لست آو آس 1 داریم

10. مراحل وسیع تر

ناتی داگ با هر بازی تازه در چند سال اخیر، مراحلی وسیع تر را ارائه داده است و این امر در خصوص لست آو آس 2 نیز صادق بود. با این حال، نسخه اول لست آو آس در دسته بازی های فوق خطی قرار می گیرد و افراد زیادی مایلند که این تغییر را در نسخه ریمیک بازی مشاهده نمایند. تغییر بخش هایی از بازی به گونه ای که منطقه ها آن گسترده تر گردد و گزینه های گیم پلی بیشتری را در راستای اکتشاف بیشتر دسترس قرار دهد، تا حد زیادی به ارائه تجربه ای تازه یاری می نماید.

9. در دسترس پذیری

لست آو آس 2 را می توان در دسترس ترین بازی حال حاضر دانست. ناتی داگ کوشش زیادی نموده تا به هر کسی که در خصوص بازی کنجکاو بوده، اجازه تجربه آن را بدهد. در واقع بازی به گونه ای طراحی شده بود که برای افراد نابینا، ناشنوا و… به خوبی قابل تجربه باشد. با این حال در نسخه اول چندان گزینه های زیادی در دسترس بازیکنان نیست. تماشا این ویژگی ها در نسخه بازسازی شده برای بسیاری از هواداران هیجان انگیز خواهد بود.

8. مکانیک های حرکتی تازه

یکی از مهم ترین عناصر لست آو آس 2 که آن را به بازی بهتری نسبت به نسخه قبلی خود از حیث گیم پلی تبدیل می نماید، مکانیک های حرکتی شخصیت ها است. به زبان ساده، الی خیلی بهتر از جوئل قابل کنترل است. او سریع تر و انعطاف پذیرتر است. او می تواند بپرد، بخزد، از بین دیوارها و شکاف ها عبور نموده و روی طناب ها تاب بخورد. وجود این مکانیک ها در لست آو آس 1 می تواند تجربه آن را مجذوب کننده تر از قبل کند. البته این مکانیک ها از طرفی احتیاجمند مراحل بزرگتری هستند.

7. هوش مصنوعی پیشرفته

این یکی از مواردی است که ما قطعا شاهد آن خواهیم بود. ناتی داگ و نیل دراکمن تاکید نموده اند که نسخه بازسازی از پیشرفت های هوش مصنوعی نسخه دوم استفاده می نماید. این خبر بسیار هیجان انگیز است زیرا روش های فوق العاده واقع گرایانه ای که دشمنان با یکدیگر ارتباط برقرار می کردند و به شما واکنش نشان می دادند، در نوع خود بی نظیر بوده و باعث مجذوب کننده تر شدن ماجراجویی های الی شده بودند. بنابراین داشتن هوش مصنوعی بهبود یافته در نسخه اول بسیار ضروری به نظر می رسد.

6. بهبودهای جزئی در گیم پلی

علاوه بر پیشرفت های بزرگ گیم پلی نظیر هوش مصنوعی، طراحی مراحل، المان های حرکتی و موارد دیگر، لست آو آس 2 بعلاوه گیم پلی نسل قبلی خود را به روش های جزئی تری نیز بهبود بخشید. امیدواریم که این بهبودهای جزئی در نسخه بازسازی بازی اول دیده شوند. به عنوان مثال، می توان یک چاقوی دائمی به جوئل داد یا توانایی ساخت صداخفه کن را برای او فراهم کرد. اگر قرار باشد که گیم پلی گسترده گردد، احتیاج به این مورد برای مخفی کاری بیشتر می گردد.

5. بسته Left Behind

ناتی داگ تایید نموده که بازسازی نسخه اول لست آو آس شامل بسته الحاقی آن نیز می گردد که خبر فوق العاده ای است، زیرا این بسته یک محتوای عالی از نظر داستان و گیم پلی است. با این حال سوال این است که این بسته چگونه قرار است بخشی از تجربه بازی باشد؟ آیا یک بسته جداگانه خواهد بود که به تنهایی قابل دسترسی است یا در بازی ادغام خواهد شد و بخشی اصلی از آن می گردد؟ امیدواریم که مورد دوم را ببینیم زیرا نه تنها تجربه ای طولانی تر و لذت بخش تری را ایجاد می نماید، بلکه به غنی تر شدن داستان نیز یاری زیادی می نماید.

4. درجه های سختی منعطف

لست آو آس 2 با گزینه های در دسترس پذیری خود موفقیت های زیادی کسب کرد و ناتی داگ قبلا اعلام نموده است که این موارد در بازسازی نسخه اول نیز ارائه خواهند شد. امیدواریم که این گزینه ها شامل تغییرات درجه سختی بازی شوند. در واقع به جای داشتن تعداد معینی از درجه های سختی، در کنار آن ها گزینه هایی وجود داشته باشد که به بازیکنان اجازه دهد تا مقیاس دشواری عناصری مانند مخفی کاری، رفتار دشمنان، در دسترس بودن منابع و موارد دیگر را به صورت جداگانه انتخاب نمایند. این موارد در لست آو آس 2 تجربه بازی را بسیار متفاوت نموده بودند. از طرفی اضافه شدن درجه سختی Permadeath می تواند بازی را برای هواداران چالش و سختی، حسابی مجذوب کننده کند.

3. مخفی کاری بهبود یافته

مخفی کاری در لست آو آس 2 یکی از برترین بخش های بازی است و می تواند به طور قابل توجهی بر تنش بازی بیفزاید. علاوه بر این، اگر بازیکنان به میزان ی کافی شکیبا باشند، حتی می توانند بخش های مهمی از بازی را با مخفی کاری رد نمایند. در حالی که این المان ها در لست آو آس 1 وجود دارند، با این حال به میزان نسخه دوم موثر نیستند و اغلب ممکن است خسته نماینده به نظر برسند. در واقع در نسخه دوم، مخفی کاری برای گیم پلی بازی ضروری به نظر می رسید و تماشا این بخش به صورت بهبود یافته در بازی اول بسیار عالی خواهد بود.

2. تغییرات داستانی

طبق گفته ها، کات سین های بازی دوباره ضبط نشده اند و تنها از نظر جلوه های بصری بهبود یافته اند. آیا این بدان معناست که از نظر داستانی، این بازی یک کپی از بازی اصلی خواهد بود؟ امیدواریم که نه. البته لازم به ذکر است که داستان نسخه اول در حال حاضر کیفیت بالایی دارد، با این حال این فرصتی عالی برای ایجاد تغییراتی در داستان بازی اول است تا کمی بهتر به نسخه دوم متصل گردد. شاید پرداخت به گذشته الی یا حتی وجود سکانس هایی از جوئل به صورت جزئی به مجذوب کنندهیت بیشتر بازی بیفزاید.

1. حالت پرفورمنس

از آنجایی که به نظر می رسد تمام هدف بازسازی لست آو آس 1 ارتقای فنی و بصری باشد، در نتیجه باید شاهد حالت های گرافیکی مختلفی باشیم. داشتن چند حالت گرافیکی در بیشتر بازی های سونی به یک استاندارد تبدیل شده است، بنابراین امیدواریم که نسخه بازسازی شده نیز حداقل شامل حالتی باشد که در آن بازی با بالاترین فریم ممکن قابل تجربه باشد.

بازسازی لست آو آس 1 در تاریخ 11 شهریور برای پلی استیشن 5 عرضه خواهد شد. نسخه رایانه های شخصی بازی نیز در دست توسعه است.

منبع: GamingBolt

منبع: دیجیکالا مگ

به "10 انتظاری که از بازسازی لست آو آس 1 داریم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "10 انتظاری که از بازسازی لست آو آس 1 داریم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید