بازی ارباب حلقه ها: گالوم تابستان سال جاری عرضه خواهد شد

به گزارش وبلاگ ایرانزمین، بازی ارباب حلقه ها: گالوم (The Lord of the Rings: Gollum) یکی از عناوین مورد انتظار برای هواداران دنیای ارباب حلقه ها است. این بازی برای مدت زیادی است که در حال ساخت بوده و عرضه آن نیز مدام با تأخیر روبرو می گردد. حال شرکت Daedalic اعلام نموده که این بازی را 4 تیر (25 می) عرضه خواهد نمود. بازی گالوم برای کنسول های نسل 8 و 9 به همراه کامپیوتر در این تاریخ عرضه خواهد شد. نسخه نینتندو سوییچ نیز در سال 2023 میلادی در دسترس هواداران قرار خواهد گرفت.

بازی ارباب حلقه ها: گالوم تابستان سال جاری عرضه خواهد شد

به زودی نیز ما شاهد اطلاعات بیشتری از بازی ارباب حلقه ها: گالوم خواهیم بود. همانطور که از نامش تعیین است، داستان بازی گالوم چیزی است که ما در این کتاب ها شاهد آن بودیم. با این حال داستان را از دید گالوم یا اسمیگل (Smeagol) شرح می دهد. ارباب حلقه ها گالوم در سبک اکشن و ماجراجویی بوده و داستان گالوم که در پی حلقه است را به شما نشان می دهد. گالوم توانایی چندانی در مبارزه ندارد. به همین علت شما باید کوشش کنید تا بدون سر و صدا از کنار دشمنان عبور کنید.

اگر به یاد داشته باشید، این کرکتر دارای دو شخصیت مختلف بود. شخصیت اول اسمیگل بود که خوب بود. شخصیت دوم گالوم بود که شخصیت منفی ماجرا است. حال شما باید تصمیم بگیرید که کرکتر اصلی بازی به کدام سمت برود. یعنی اینکه بد باشد یا خوب باشد کاملاً به تصمیمات شما بستگی دارد.

تیم سازنده بازی گالوم چندان بزرگ نیستند با این حال هواداران پر و پا قرص جهانی تالکین (Tolkein) بوده و به شدت به این جهان علاقه دارند. تجربه جهانی ارباب حلقه ها از دید اسمیگل چیزی است که کمتر به آن توجه شده است. به علت اینکه این شخصیت به طور کلی چندان محبوب نبوده و از طرفی توانایی مبارزه هم ندارد. پس برای جذابیت شرکت باید گیم پلی خوبی طراحی کند.

در گذشته نیز ما شاهد عناوین زیادی از جهانی ارباب حلقه ها بودیم. از این موارد می توان به سرزمین میانه (Middle Earth): سایه موردور (Shadow of Mordor) و سایه جنگ (Shadow of War) اشاره نمود. هر دو عنوان در سبک سوم شخص و اکشن بوده و دارای عناصر نقش آفرینی هم بودند. هواداران نیز به خوبی از این عناوین استقبال نموده و فروش بسیار خوبی داشتند.

بحث اصلی هم اینجاست که هواداران ارباب حلقه ها به عناوین این مجموعه بسیار وفادار هستند. به همین علت اگر یک بازی با کیفیت ساخته گردد، قطعاً از آن استقبال خوبی خواهد شد. پس تیم سازنده با یک چالش بزرگ روبرو هستند که در صورت عملکرد خوب، موفقیت زیادی بدست خواهند آورد.

منبع: Gematsu

کنسول بازی سونی مدل Playstation 5 ظرفیت 825 گیگابایت

29,654,570 تومان

مشاهده و خرید

کنسول بازی مایکروسافت مدل XBOX SERIES S ظرفیت 512 گیگابایت

15,644,420 تومان

مشاهده و خرید

بازی فیفا 23 مخصوص PS5

2,599,760

تومان

بازی FIFA 23 مخصوص PS4

2,740,000

تومان

خرید بازی کنسول

مشاهده همهمنبع: دیجیکالا مگ

به "بازی ارباب حلقه ها: گالوم تابستان سال جاری عرضه خواهد شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازی ارباب حلقه ها: گالوم تابستان سال جاری عرضه خواهد شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید