چه کسی سرمربی تیم ملی والیبال لهستان خواهد شد؟

به گزارش وبلاگ ایرانزمین، رسانه های لهستانی خبر دادند که ممکن است میخال وینیارسکی، سرمربی تیم ملی والیبال لهستان گردد.

چه کسی سرمربی تیم ملی والیبال لهستان خواهد شد؟

به گزارش وبلاگ ایرانزمین، هنوز معین نیست چه کسی جانشین ویتال هینن به عنوان سرمربی تیم ملی لهستان انتخاب خواهد شد. در نوترین اخبار منتشر شده به وسیله رسانه های لهستانی نام میخال وینیارسکی در میان نامزدهای راهنمایی تیم ملی والیبال مردان لهستان دیده می گردد.

میخال وینیارسکی در واکنش به این که آیا احساس می نماید آماده هست تا راهنمایی لهستانی را برعهده بگیرد یا خیر؟ پاسخ داد: بله، من احساس آمادگی می کنم اما تصمیم با من نیست. گفته می گردد که وینیارسکی در گذشته بابت راهنمایی لهستانی ها با رییس فدراسیون این کشور صحبت های خود را انجام داده است. هم چنین رسانه های لهستانی خبر داده که هنوز وینیارسکی هیچ پیشنهاد رسمی دریافت نکرده است.

کاندیدای راهنمایی تیم ملی والیبال لهستان در مصاحبه با Sportowy گفت: همه زندگی من چالش است. من به عنوان یک پسر پانزده ساله آرزو داشتم در تیم ملی لهستان بازی کنم و به حقیقت پیوست. وقتی مربی شدم آرزو داشتم که زمانی تیم ملی را راهنمایی کنم. آیا احساس می کنید آماده هستم؟ بله، من احساس آمادگی می کنم، اما تصمیم با من نیست.

وینیارسکی از سال 2017 تا سال 2019 راهنمایی اسکرا بلخاتوف در لیگ لهستان را برعهده داشت.

به گزارش وبلاگ ایرانزمین، باتوجه به این که هینن پیروز نشد در بازی های المپیک عملکرد خوبی داشته باشد، رسانه های لهستانی در گذشته از جدایی او خبر داده بودند. پیش از این اطلاعاتی منتشر شد که قرار است آندره آ آناستازی ایتالیایی دوباره سرمربی تیم ملی لهستان گردد. آناستازی در سال های 2011 تا 2013 مربی تیم ملی والیبال لهستان بود. در آن موقع او طلای لیگ جهانی، نقره جام جهانی و برنز قهرمانی اروپا را با لهستان به دست آورد. باتوجه به صحبت هایی که در رسانه های والیبالی مطرح است کنار گذاشته شدن هینن تقریبا قطعی به نظر می رسد.

سباستین سویدرسکی که چندی پیش رییس فدراسیون والیبال لهستان شد کار سختی برای انتخاب سرمربی تیم ملی والیبال لهستان دارد. رییس فدراسیون نو والیبال لهستان در نظر دارد که نیکولا گربیچ را برای راهنمایی تیم ملی والیبال لهستان انتخاب کند. حال باید دید که رییس فدراسیون نو والیبال لهستان چه برنامه ای را برای آینده والیبال این کشور در نظر دارد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "چه کسی سرمربی تیم ملی والیبال لهستان خواهد شد؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چه کسی سرمربی تیم ملی والیبال لهستان خواهد شد؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید