واکنش کرملین به اتهام اخذ میزبانی جام جهانی 2018 با پرداخت رشوه

به گزارش وبلاگ ایرانزمین، دفتر ریاست جمهوری روسیه به خبر وزارت دادگستری آمریکا درباره دریافت حق میزبانی جام جهانی 2018 با پرداخت رشوه واکنش رسمی نشان داد.

واکنش کرملین به اتهام اخذ میزبانی جام جهانی 2018 با پرداخت رشوه

به گزارش وبلاگ ایرانزمین، دیمیتری پسکوف، سخنگوی دفتر ریاست جمهوری روسیه (کرملین) پرداخت رشوه از سوی این کشور جهت به دست آوردن حق میزبانی جام جهانی فوتبال 2018 از سوی فیفا را رد کرد. وی همچنین گفت تمام کارها به صورت قانونی صورت گرفت و روسیه از بهترین جام جهانی تاریخ میزبانی کرد.

دیمیتری پسکوف امروز (سه شنبه) در جمع وبلاگ ایرانزمین گفت: گزارش رسانه ها درباره پرداخت رشوه از سوی روسیه برای کسب میزبانی جام جهانی 2018 را که از سوی مقام های رسمی آمریکا منتشر شدند را خواندیم. فقط نمی فهمیم اکنون باید درباره چه چیزی صحبت کنیم. روسیه به طور مطلق به وسیله قانونی جام جهانی 2018 را میزبانی کرد و این مسئله هیچ ارتباطی با پرداخت رشوه از سوی ما ندارد. روسیه بهترین جام جهانی تاریخ را برگزار کرد که دولت و همه ملت مان به آن افتخار می کنیم.

دادگستری آمریکا پیش از این چند عضو پیشین کمیته اجرایی فیفا از آمریکای جنوبی و شمالی را متهم به دریافت رشوه 5 میلیون دلاری از از 10 شرکت صوری جهت انتخاب کشورهای روسیه و قطر به عنوان میزبان های جام های جهانی 2018 و 2022 نموده بود.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "واکنش کرملین به اتهام اخذ میزبانی جام جهانی 2018 با پرداخت رشوه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "واکنش کرملین به اتهام اخذ میزبانی جام جهانی 2018 با پرداخت رشوه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید