نماینده سازمان ملل در امور یمن وارد ریاض شد

به گزارش وبلاگ ایرانزمین به نقل از آناتولی، مارتین گریفیتس نماینده سازمان ملل متحد در امور یمن و تیموتی لندرکینگ همتای آمریکایی او برای آنالیز راه های حل بحران یمن بعد از رایزینی با مقامات عمانی، شب گذشته وارد ریاض شده اند.

نماینده سازمان ملل در امور یمن وارد ریاض شد

یک دیپلمات یمنی به اناتولی اعلام نموده که گریفیتس و لیندرکینگ پس از سرانجام سفر خود در عمان که روز آدینه شروع شد، وارد ریاض شده اند.

این منبع که نخواست نامش فاش گردد، بدون ارائه اطلاعات بیشتر گفت که نمایندگان آمریکا و سازمان ملل با مقامات یمنی و سعودی در مورد حل بحران یمن ملاقات خواهند داشت.

نماینده سازمان ملل روز گذشته در حساب کاربری خود در شبکه توئیتر از سفر خود به عمان و بحث و گفتگو سازنده با بدر البوسعیدی وزیر امور خارجه عمان درباره چشم انداز صلح در یمن اطلاع داد و از او به خاطر حمایت عمان از کوشش های اجرا شده برای برقراری صلح پایدار در یمن تشکر و قدردانی کرد.

این سفر پس از صورت می گیرد که هفته گذشته، فیصل بن فرحان بن عبدالله آل سعود وزیر امور خارجه عربستان سعودی از ابتکار عمل ادعایی ریاض برای آتش بس در یمن اطلاع داد و مدعی شد که بر اساس طرح یادشده، فرودگاه صنعاء بازگشایی محدود خواهد داشت و فشارها از بندر الحُدیده کاسته خواهد شد.

منبع: خبرگزاری مهر

به "نماینده سازمان ملل در امور یمن وارد ریاض شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نماینده سازمان ملل در امور یمن وارد ریاض شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید