نا امن ترین خودرو های داخلی کدام هستند؟

به گزارش وبلاگ ایرانزمین، خبرنگاران : در این گزارش تست تصادف چند خودروی ایرانی را ببینید.

نا امن ترین خودرو های داخلی کدام هستند؟

به گزارش وبلاگ ایرانزمین به نقل ازباشگاه وبلاگ ایرانزمین جوان،موضوع خودرو و کیفیت محصولات فراوری داخل از جمله موضوعات بسیار مهم در کشور است. سطح کیفی اقلام فراوریی در کشور ما با استانداردهای دنیای فاصله زیادی دارد. استانداردهای خودرویی از سطح آلایندگی گرفته تا ایمنی و عملکرد جاده ای باید مورد ارزیابی قرار بگیرد تا بهبود پیدا نموده و خودرو سازها بای میزان آلایندگی را به حداقل و ایمنی را به حدبیشتر برسانند.

تست تصادف نوعی آزمایش است که معمولاً به منظور اطمینان از استاندارد های طراحی ایمن در مقابل خرابی و سازگاری برای حالت های مختلف حمل و نقلی سیستم ها و اجزای خودرو انجام می گردد.

تست های ضربه از جلو، همان چیزی است که بیشتر مردم در خصوص تست تصادف تصور دارند. در این تست وسایل نقلیه معمولاً با یک سرعت معین به یک دیوار بتونی برخورد می نمایند. SUV ها به دلیل ارتفاع زیاد سواری، مدتی است که در این آزمایش ها شرکت داده نمی شوند.

موضوع ایمنی خودرو و کاهش تلفات جانی، در کشور ها و شرکت های مختلف خودروسازی دنیا، از اهمیت بالایی برخوردار است و به همین دلیل علاوه بر آزمون های کیفی، با سرمایه گذاری زیاد در آزمون ایمنی، در کوشش هستند تا خودرو های ایمن فراوری نمایند که این امر نه تنها جزء شروط عرضه خودرو در بازار های دنیای است، بلکه جزء باید ها در فروش و جذب مخاطب، تحت فضای رقابتی است.

در فیلمی که در این گزارش می بینید، بعضی از خودورهای داخلی آورده شده و تست تصادف آنها به نمایش گذاشته شده است.

منبع: اقتصادنیوز

به "نا امن ترین خودرو های داخلی کدام هستند؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نا امن ترین خودرو های داخلی کدام هستند؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید