مستحق شکست دو گله نبودیم، روزنه های سپاهان را بستیم

به گزارش وبلاگ ایرانزمین، علی اصغر کلانتری شامگاه یکشنبه در نشست خبری بعد از مصاف با سپاهان گفت: من برای همه تیم ها ارزش قائلم و این برد را نیز به تیم خوب سپاهان تبریک می گویم و امیدوارم این برد مبارک آنها باشد.

مستحق شکست دو گله نبودیم، روزنه های سپاهان را بستیم

وی اضافه نمود: روزنه هایی که می دانستیم سپاهان در آنها خوب عمل می نمایند را بستیم و خودمان نیز روی ضد حملات موقعیت هایی روی دروازه سپاهان ایجاد کردیم اما نتوانستیم آنها را به گل تبدیل کنیم.

سرمربی تیم فوتبال فجر سپاسی ادامه داد: می دانستیم سپاهان از ضربات ایستگاهی و کرنر استفاده می نماید، اما متأسفانه از همین جهت دو گل دریافت کردیم در حالی که این راه گلزنی سپاهان را بررسی نموده بودیم.

وی اضافه نمود: در نیمه دوم با تغییراتی که داشتیم رو به جلو بازی کردیم و سه حمله نیز روی دروازه سپاهان کردیم، به خصوص که سپاهان با توجه به وضعیتی که سپاهان داشت نیمه دوم سعی داشت از داشته های خود دفاع کند.

کلانتری در مورد خطای منجر به گل دوم سپاهان توضیح داد: روی این خطا اعتراض داشتم، امیدوارم کارشناسان آن را نگاه نمایند و اگر خطا بود که هیچ اما اگر خطا نبوده باشد به ما ظلم بزرگی شده مثل بازی رفت که اتفاق خوبی برای ما رخ نداد.

وی با بیان اینکه چندین خطای مشابه که برای سپاهان خطا گرفته شد برای ما گرفته نشد، تاکید نمود: در کل مستحق باخت دو هیچ نبودیم و جوری نبود که در این بازی ذلیل باشیم.

منبع: خبرگزاری مهر

به "مستحق شکست دو گله نبودیم، روزنه های سپاهان را بستیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مستحق شکست دو گله نبودیم، روزنه های سپاهان را بستیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید