فعالیت سینماهای لس آنجلس همچنان در حالت تعلیق

به گزارش وبلاگ ایرانزمین، مقامات منطقه لس آنجلس آمریکا همچنان بر ممنوعیت فعالیت سالن های سینما با وجود صدور مجوزهای بازگشایی تاکید دارند.

فعالیت سینماهای لس آنجلس همچنان در حالت تعلیق

به گزارش ورایتی، در حالی که بیش از یک هفته از صدور مجوز بازگشایی سینماها در ایالت کالیفرنیا گذشته است اما مسئولان شهری لس آنجلس همچنان اجازه از سرگیری فعالیت سالنهای نمایش فیلم را نداده اند و هنوز هیچ توضیحی نیز در این باره ارائه نداده اند.

سینمالوگ لس آنجلس که ویژه نمایش آثار هنری است نیز برنامه شروع اکران دو فیلم دندان شیری و سبکی تحمل ناپذیر هستی را از امروز (آدینه 19 ژوئن) تغییر داد و به زمان دیگری موکول کرد.

سینماهای ایالت کالیفرنیا به عنوان بزرگترین بازار سینمایی آمریکا از تاریخ 12 ژوئن (23) خرداد با کاهش 25 درصدی ظرفیت شروع به کار نموده اند اما قرار است در صورت بهتر شدن شرایط، ظرفیت سینماها به تدربج به حالت عادی بازگردد.

تعطیلی سینماها در منطقه لس آنجلس در حالی همچنان ادامه دارد که مجوز فعالیت بیشتر مشاغل پرخطر به دلیل احتمال شیوع ویروس کرونا به شرط پیروی از دستوالعمل های بهداشتی، استفاده از ماسک و رعایت فاصله گذاری اجتماعی بلامانع است.

اداره بهداشت عمومی لس آنجلس در جدیدترین آمار خود از رسیدن تلفات ویروس کرونا به بیش از 3 هزار نفر در این منطقه خبر داده است و به همین دلیل گوین نیوسام فرماندار نیویورک اخیرا استفاده از ماسک را در همه فضاهای عمومی نیز اجباری اعلام نموده است.، ایسنا

آخرین اخبار مربوط به کرونا در ایران و دنیا را اینجا بخوانید

منبع: ایران آنلاین

به "فعالیت سینماهای لس آنجلس همچنان در حالت تعلیق" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فعالیت سینماهای لس آنجلس همچنان در حالت تعلیق"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید