فصل دوم صفر تا صد فراوری شد

به گزارش وبلاگ ایرانزمین، تهران (پانا) - فصل دوم صفر تا صد به تهیه کنندگی و کارگردانی مسعود سلطانی ارج فراوری تازه شبکه مستند در 13 قسمت تماشاگر را با مراحل فراوری محصولات مختلف ایرانی آشنا می نماید.

فصل دوم صفر تا صد فراوری شد

به گزارش روابط عمومی شبکه مستند، سلطانی ارج درباره این مجموعه مستند کوتاه گفت: صفر تا صد آنچنان که از اسمش پیداست مراحل فراوری یک محصول ایرانی را از شروع تا خاتمه نشان می دهد و در فصل دوم مراحل فراوری آیینه و میز دکوری، بیسکوییت، درب و پنجره دوجداره، جعبه کتاب، دستمال کاغذی، سوسیس و کالباس، شکلات، شیرآلات، جایگاه اداری، قابلمه روحی، لیوان سرامیکی، ماهیتابه نچسب و ماالشعیر را به تصویر کشیدیم.

وی اضافه کرد: این مجموعه 26 قسمتی در دو فصل فراوری شد و بازیگر آن صالح بهشتی است، میثم رازفر هم به عنوان گوینده متن صفرتاصد را همراهی نموده است.

سلطانی گفت: مراحل فراوری غصل نو صفر تا صد تمام شده و به احتمال زیاد پس از ماه مبارک رمضان در جدول پخش شبکه مستند قرار می گیرد.

مسعود سلطانی ارج تهیه کنندگی و کارگردانی این مجموعه مستند کوتاه را بر عهده دارد و از دیگر عوامل آن می توان به تصویربردار: علی زاهدی، راوی: میثم رازفر اشاره نمود.

منبع: خبرگزاری پانا

به "فصل دوم صفر تا صد فراوری شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فصل دوم صفر تا صد فراوری شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید