عضو هیات علمی دانشگاه مازندران، تنها معمار ایرانی عضو هیات داوری جشنواره بین المللیای، دیزاین ایتالیا

به گزارش وبلاگ ایرانزمین، خبرگزاری خبرنگاران- بر اساس اعلام دبیرخانه جشنواره بین المللیای-دیزاین ، عضو هیات علمی دانشگاه مازندران، تنها معمار ایرانی عضو هیات داوری جشنواره بین المللیای-دیزاین ایتالیا .

عضو هیات علمی دانشگاه مازندران، تنها معمار ایرانی عضو هیات داوری جشنواره بین المللیای، دیزاین ایتالیا

به گزارش خبرنگاروبلاگ ایرانزمیندفترمازندران درشهرستان بابل:، دکتر محسن موسوی عضو هیات علمی گروه معماری دانشگاه مازندران از سوی دبیرخانه جشنواره معتبر بین المللیای-دیزاین (A Design Award and Competition) به عنوان تنها معمار ایرانی برای عضویت در هیات ژوری و داوری در کشور ایتالیا دعوت گشت .

بر اساس این گزارش، این جشنواره از بزرگ ترین مسابقات و رقابت های طراحی دنیا است که طرح ها و مفاهیم نو طراحی و محصولات و خدمات خوبی را به شرکت نمایندگان ارایه می نماید .

دیزاینرها، طراحان صنعتی، معماران، هنرمندان، صاحبان برندها و بیزینس های معروف، هرساله در این مسابقات شرکت می نمایند و وارد رقابتی دنیای می شوند. سالانه میلیون ها بار در سایت های مختلف، شبکه های تلویزیونی، رسانه های جمعی و نشریات از این رقابت نام برده می گردد .

یادآور می گردد: مسابقات طراحی A Design هرساله درکشور ایتالیا برگزار می گردد .

منبع: خبرگزاری آریا

به "عضو هیات علمی دانشگاه مازندران، تنها معمار ایرانی عضو هیات داوری جشنواره بین المللیای، دیزاین ایتالیا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عضو هیات علمی دانشگاه مازندران، تنها معمار ایرانی عضو هیات داوری جشنواره بین المللیای، دیزاین ایتالیا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید