سوءاستفاده دانشجویان از کروناویروس و تقلب در امتحانات

به گزارش وبلاگ ایرانزمین، تقلب دانشجویان کره جنوبی در امتحانات آنلاین میان ترم سبب شد که مسئولان دانشگاهی در شیوه برگزاری امتحانات انتها ترم تجدیدنظر نمایند.

سوءاستفاده دانشجویان از کروناویروس و تقلب در امتحانات

به گزارش وبلاگ ایرانزمین به نقل از یودبلیونیوز، با ادامه شیوع کروناویروس در سراسر دنیا، دانشگاه ها تعطیل شدند و اغلب آنها اعلام کردند که امتحانات خود را به صورت آنلاین برگزار می نمایند.

یکی از مسائلی که راجع به برگزاری امتحانات به صورت آنلاین وجود دارد، ضرورت رعایت اخلاق توسط دانشجویان است.

ولی دانشجویان دانشگاه های اینها(Inha)، دانشگاه سوگانگ(Sogang)، دانشگاه ملی سئول(Seoul) و دیگر موسسات آموزش عالی کره جنوبی در امتحانات خود که به دلیل کروناویروس به صورت آنلاین برگزار می گردد، تقلب نموده اند.

تعدد تقلب در این امتحانات، دانشگاه های کره جنوبی را وادار ساخته گزینه های دیگر را هم آنالیز نمایند.

دانشگاه های کره جنوبی قصد دارند با توجه به تقلب هایی که در امتحانات میان ترم آنلاین اجرا شده، از تقلب دانشجویان در امتحانات سرانجام ترم که برای اواخر ژوئن برنامه ریزی شده است، جلوگیری نمایند.

تقلب اجرا شده در امتحانات میان ترم توسط دانشجویان رشته پزشکی دانشگاه اینها باعث خواهد شد که این دانشگاه برنامه امتحانات سرانجام ترم خود را به صورت حضوری برگزار کند.

این دانشگاه گفته که بهترین راه برای جلوگیری از تقلب دانشجویان در امتحانات، نظارت پرسنل دانشگاه در حین برگزاری امتحانات است.

دانشگاه کره، دانشگاه کیونگ هی و هانیانگ هم قصد دارند امتحانات خود را به صورت حضوری برگزار نمایند.

در حالی که دانشگاه ملی سئول و دانشگاه مطالعات خارجی هانکوک تصمیم گیری را به عهده اساتید گذاشته اند تا امتحانات را به صورت آنلاین برگزار نمایند یا حضوری.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "سوءاستفاده دانشجویان از کروناویروس و تقلب در امتحانات" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سوءاستفاده دانشجویان از کروناویروس و تقلب در امتحانات"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید