سالن تختی ایمنی لازم را ندارد

به گزارش وبلاگ ایرانزمین، رئیس هیات بسکتبال همدان گفت: سالن تختی با 80 سال قدمت ایمنی لازم را ندارد.

سالن تختی ایمنی لازم را ندارد

پرویز ریحانی گفت: سالن ورزشی تختی با 80 سال قدمت و مهد بزرگان ورزش این استان دیگر ایمنی و استاندارد های لازم را ندارد و انتظار می رود دستگاه ورزش استان نسبت به ساخت سالن تازه در این مکان اقدام کند.

به گفته او هم اکنون فعالیت در این سالن در حال اجرا است، اما امیدواریم با مساعدت دستگاه ورزش و بخش خصوصی شاهد ایجاد سالن تازه در این مکان باشیم چرا که ایمنی مهمتر از هر فعالیتی است.

سرپرست هیات بسکتبال همدان با بیان اینکه جامعه بسکتبال همدان نیز این مطالبه را برای ساخت سالن تازه دارند تا براساس استاندارد های روز تمرین و مسابقات را برگزار نمایند اعلام نمود: زمین این مجموعه در برترین نقطه از شهر همدان واقع شده و این ظرفیت را دارد تا در چند طبقه احداث گردد.

ریحانی گفت: تصمیم اشتباه مدیران قبلی در تغییر مدیریت سالن و سپردن آن به هیات جودو نه تنها به هیات بسکتبال خسارت وارد کرد بلکه منجر به ضرر و زیان هیات جودو نیز شد و اکنون بهتر بود به جای بازسازی نسبت به تخریب و ساخت دوباره سالن اقدام گردد.

او یادآور شد: در این سالن میزبانی های مهم کشوری برگزار می گردد و ستارگان بزرگ بسکتبال و والیبال در دهه 50 و 60 از این سالن به کشور معرفی و در میادین بین المللی درخشیده اند.

استان همدان دارای یک هزار و 600 ورزشکار سازمان یافته در رشته بسکتبال است.

منبع: ایرنا

وبلاگ ایرانزمین همدان همدان

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "سالن تختی ایمنی لازم را ندارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سالن تختی ایمنی لازم را ندارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید