رونمایی گوگل از یک لامپ هوشمند!

به گزارش وبلاگ ایرانزمین، گوگل تا امروز محصولات زیادی از تلفن گرفته تا لپ تاپ و بلندگو را به بازار عرضه نموده است. این شرکت اکنون یک لامپ هوشمند نیز به محصولات خود اضافه نموده است، اگرچه احتمالاً هرگز این محصول برای فروش عرضه نخواهد شد.

رونمایی گوگل از یک لامپ هوشمند!

به گزارش وبلاگ ایرانزمین، بن گلد، طراح گوگل درباره این لامپ هوشمند می گوید: نام این لامپ هوشمند سفید رنگ delight یا the light می باشد که دارای یک بدنه T شکل و یک پایه دایره ای است و لامپ آن شبیه یک قرص طراحی شده است که 90 درجه می چرخد و جهت نور به طور مستقیم و به سمت پایین تنظیم می گردد.

این طراحی سبب ایجاد نور بهینه برای تماس های ویدیویی خواهد شد. بعلاوه می توان این لامپ هوشمند را با استفاده از دستورات صوتی دستیار گوگل (Google Assistant) و Google Home کنترل کرد. هیچ میکروفونی روی این لامپ هوشمند وجود ندارد. dlight به وسیله شرکت فناوری HCC Teletron (HK) طراحی و ساخته شده است که به نظر می رسد یکی از شرکت های تابعه فاکسکان باشد. این لامپ هوشمند دارای یک پورت USB-C است و سیستم عامل آن نیز OTA می باشد که قابل بروزرسانی است. این دستگاه دارای وایفای 802.11b/g/n است.

مدل GED7 این لامپ هوشمند دارای ورودی 24 ولت و توان نامی 14 می باشد. روی بدنه این دستگاه دارای برچسب Hey Google Assistant و یک QR code وجود دارد که احتمالا برای تنظیمات آسانتر است. این لامپ هوشمند به وسیله یک تیم داخلی گوگل ایجاد شده و در حال حاضر فقط برای کارمندان این شرکت در نظر گرفته شده است. گوگل در گذشته نیز چندین هدفون برای تلفن همراه کارمندان خود طراحی نموده بود، اما این لامپ هوشمند بسیار مهندسی شده تر از محصولات قبلی گوگل است.

منبع: 9to5google

منبع: فرارو

به "رونمایی گوگل از یک لامپ هوشمند!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رونمایی گوگل از یک لامپ هوشمند!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید