رونمایی از سامانه QR کد برای پرداخت صدقات در شیراز

به گزارش وبلاگ ایرانزمین، همزمان با سراسر کشور و به میزبانی شیراز از روش نو پرداخت صدقات به وسیله سامانه QR کد رونمایی شد.

رونمایی از سامانه QR کد برای پرداخت صدقات در شیراز

به گزارش گروه وبلاگ ایرانزمین از شیراز، محمدی مدیرکل مشارکت های مردمی کمیته امداد کشور در مراسم رونمایی سامانه QR کد گفت: این سامانه هوشمند و کارآمد با هدف تسریع در ارایه خدمات به نیازمندان، رعایت دستورالعمل های بهداشتی در استفاده مستقیم از پول و اسکناس و حذف مراجعه حضوری کارکنان کمیته امداد برای جمع آوری صندوق ها راه اندازی شده است.

او اضافه نمود: مشترکان صدقات می توانند هم به وسیله نصب برچسب های QR بر روی صندوق ها و هم نصب نرم افزار پرداخت صدقات بر روی گوشی های تلفن همراه نیات خیرخواهانه خود را در قالب صدقات به صورت الکترونیکی پرداخت نمایند.

بذرافشان مدیرکل کمیته امداد فارس هم در این مراسم با بیان این که در این استان حدود 400 هزار مشترک صدقات هستند که م توانند به وسیله سامانه همچنان یاریگر نیازمندان باشند، گفت: در استان فارس حدود 170 هزار خانوار زیر پوشش کمیته امداد وجود هستند که در 8 ماه نخست سال جاری خیران بیش از 16 میلیارد تومان، در قالب صدقات به این خانوار ها یاری کردند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "رونمایی از سامانه QR کد برای پرداخت صدقات در شیراز" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رونمایی از سامانه QR کد برای پرداخت صدقات در شیراز"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید