دوره های تخصصی ورزشی در دانشگاه آزاد قم برگزار می گردد

به گزارش وبلاگ ایرانزمین، مدیر امور ورزش دانشگاه آزاد قم گفت: دوره های تخصصی ورزشی برای دانشگاهیان این دانشگاه برگزار می گردد.

دوره های تخصصی ورزشی در دانشگاه آزاد قم برگزار می گردد

به گزارش گروه دانشگاه وبلاگ ایرانزمین، رضا هاشمی ماد مدیر امور ورزش دانشگاه آزاد قم گفت: دوره های آموزشی مربیگری و داوری تعدادی از رشته های ورزشی کاربردی مخصوص دانشجویان، اساتید و کارکنان دانشگاه آزاد قم برگزار می گردد.

هاشمی ماد اضافه نمود: هیئت ورزش های همگانی استان قم دارای 60 کمیته در رشته های بسیار متنوع و جذاب است که می تواند برای جامعه دانشگاهی مناسب باشد و مورد استقبال قرار بگیرد.

مدیر امور ورزشی دانشگاه آزاد قم از برگزاری همایش های تخصصی علمی و ورزشی در این دانشگاه اطلاع داد و گفت: نشست هم اندیشی متعددی با هیئت ورزش های همگانی، دانشگاه علمی و کاربردی نیروی انتظامی و مدرسان فدراسیون ورزش های همگانی با هدف برگزاری دوره های آموزشی، مربیگری، داوری و سخنرانی ها، کارگاه ها و همایش های تخصصی علمی و ورزشی برای دانشگاهیان اجرا شده است.

وی با تأکید بر اینکه همکاری با نهاد های ورزشی استان قم و کشور موجب حمایت و رونق ورزش در عرصه دانشگاه می گردد، یادآور شد: با توجه به وجود رشته تحصیلی تربیت بدنی و علوم ورزشی برای سه مقطع کاردانی، کارشناسی پیوسته و کارشناسی ناپیوسته در دانشگاه آزاد قم، برگزاری دوره های تخصصی ورزشی موجب جذب علاقه مندان به تحصیل در رشته های تربیت بدنی و علوم ورزشی در این دانشگاه خواهد شد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "دوره های تخصصی ورزشی در دانشگاه آزاد قم برگزار می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دوره های تخصصی ورزشی در دانشگاه آزاد قم برگزار می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید