جزئیات مصاحبه دکتری دانشگاه شهید مدنی آذربایجان اعلام شد

به گزارش وبلاگ ایرانزمین، جزئیات مصاحبه علمی و سنجش عملی، آنالیز سوابق آموزشی، پژوهشی و فناوری آزمون نیمه متمرکز دکتری دانشگاه شهید مدنی آذربایجان اعلام شد.

جزئیات مصاحبه دکتری دانشگاه شهید مدنی آذربایجان اعلام شد

به گزارش خبرنگار استان های وبلاگ ایرانزمین، جزئیات مصاحبه علمی و سنجش عملی، آنالیز سوابق آموزشی، پژوهشی و فناوری آزمون نیمه متمرکز دکتری دانشگاه شهید مدنی آذربایجان اعلام شد.

پذیرش دانشجو در دوره دکتری، براساس فرآیند دو مرحل های صورت میگیرد. در مرحله اول آزمون به وسیله سازمان سنجش آموزش کشور بهصورت متمرکز انجام می گیرد و مرحله دوم آن، شامل مصاحبه علمی و سنجش عملی، آنالیز سوابق آموزشی، پژوهشی و فناوری داوطلبان، به وسیله دانشگاه پذیرنده دانشجو انجام می گردد.

دانشگاه شهید مدنی آذربایجان در راستای تحقق این امر، از بین داوطلبان واجد شرایط معرفی شده به وسیله سازمان سنجش به این دانشگاه و به وسیله برگزاری مصاحبه به صورت حضوری، اقدام به پذیرش دانشجوی دکتری تخصصی آموزشی- پژوهشی برای سال تحصیلی 1402-1401 می نمایند.

داوطلبانی که در مرحله اول آزمون دکتری شرکت کردند و به وسیله سازمان سنجش جهت شرکت در مصاحبه علمی و سنجش عملی، آنالیز سوابق آموزشی، پژوهشی و فناوری به این دانشگاه معرفی شده اند، ضروری است بر اساس برنامه زمانی اعلام شده در این اطلاعیه، در مصاحبه علمی به صورت حضوری شرکت نمایند.

تاریخ انجام مصاحبه در بازه زمانی اول خردادماه تا 20 تیرماه 1401 انجام خواهد شد. داوطلبان موظف هستند قبل از شرکت در مصاحبه در تاریخ های مقرر، نسبت به بارگذاری مدارک فوق در سامانه ارسال مدارک اقدام نمایند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "جزئیات مصاحبه دکتری دانشگاه شهید مدنی آذربایجان اعلام شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جزئیات مصاحبه دکتری دانشگاه شهید مدنی آذربایجان اعلام شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید