دل ملت رو شاد کردید، خدا دلتون رو شاد کنه

به گزارش وبلاگ ایرانزمین، دستیابی علی اکبر یوسفی و محمدهادی ساروی به مدال طلای مسابقات جهانی کشتی فرنگی با واکنش گسترده کاربران همراه شد.

دل ملت رو شاد کردید، خدا دلتون رو شاد کنه

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی وبلاگ ایرانزمین، ساعتی پیش محمدهادی ساروی و علی اکبر یوسفی، دو جوان مازندرانی پیروز شدند به مدال طلای مسابقات دنیای کشتی فرنگی که در نروژ برگزار میشد دست پیدا نمایند.

لازم به ذکر است علی اکبر یوسفی کشتی گیر اهل بابل، نماینده سنگین وزن کشتی فرنگی در وزن 130 کیلوگرم با کسب مدال طلا تاریخ سازی نموده و این دستاورد را برای نخستین بار برای کشتی ایران به ارمغان آورد. یوسفی در ملاقات فینال مقابل رقیب روس خود به روی تشک رفت و در سرانجام با نتیجه 5 بر یک به رجحان رسید.

محمدهادی ساروی در وزن 97 کیلوگرم از آمل هم دقایقی پیش از یوسفی به مدال طلا رسیده بود. ساروی در فینال رقابت های کشتی فرنگی قهرمانی دنیا برابر حریف مجارستانی خود با نتیجه 3 بر 1 به پیروزی رسید و قهرمان دنیا شد.

کسب دو مدال طلا به وسیله دو جوان ایرانی باز هم با واکنش گسترده کاربران و تبریک های پی در پی در فضای مجازی همراه شد که درادامه، بعضی از آن ها را مشاهده می کنید.

بیشتر بخوانید

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "دل ملت رو شاد کردید، خدا دلتون رو شاد کنه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دل ملت رو شاد کردید، خدا دلتون رو شاد کنه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید